گری نویل: منچستر باید با دخیا و لیندلوف بی‌رحمانه رفتار کند

گری نویل: منچستر باید با دخیا و لیندلوف بی‌رحمانه رفتار کند

خبرگزاری فوتبالی - گری نویل، اسطوره‌ی منچستریونایتد، معتقد است که چندین راه برای اوله گونار سولسشر وجود دارد تا بتواند تیمش را در پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی تقویت کند.

به گزارش فوتبالی، به اعتقاد گری نویل، منچستریونایتد برای بهبود استاندارد های خود باید رویکرد بی رحمانه‌ای را اتخاذ کند و باید در این مسیر تکلیف آینده‌ی ویکتور لیندلوف و داوید دخیا را مشخص کند. نویل معتقد است که باید پول زیادی روی این پنجره‌ی نقل و انتقالات سرمایه گذاری شود. منچستر لیگ را در جایگاه سوم به پایان رساند اما همچنان باید به تقویت تیمش ادامه دهد. گری نویل در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:" سولسشر نیاز دارد که پول خرج کند اما بدون ریسک نیست. باید یک وینگر راست جذب کنند، در خط دفاعی و دروازه باید چالش ایجاد کنند، آن‌ها حتما یک دروازه‌بان می خواهند و به یک مدافع میانی نیاز دارند که بتواند سطح آن‌ها را ارتقا دهد. مدافعی مانند ویرجیل فن دایک در لیورپول یا وینسنت کمپانی در منچسترسیتی."

نویل در ادامه گفت:" نمی‌گویم هری مگوایر فصل خوبی نداشته. فقط به نظرم او به یک زوج مناسب نیاز دارد. اینکه ویکتور لیندلوف هم ممکن است به یک هم‌بازی مناسب احتیاج داشته باشد ناعادلانه نیست. او و مگوایر هر دو مدافعان خوبی هستند، اما به نظرم یونایتد به یک مدافع میانی هم نیاز دارد. شما باید بی رحمانه درباره‌ی این قضایا رفتار کنید، بهترین مربیان جهان بی‌رحم هستند."

مدافع اسبق منچستریونایتد درباره‌ی داوید دخیا گفت:" من در یکی دو سال اول او در منچستر یونایتد در موردش نگران بودم اما بعد از آن برای چهار یا پنج سال ثابت کرد که یکی از بهترین دروازه‌بان های جهان است. در 18 ماه گذشته او اشتباهات زیادی مرتکب شده و فقط سولسشر است که می‌تواند درباره‌ی بحث دروازه‌بانی در منچستر تصمیم بگیرد. به نظرم سولسشر باید قاطعانه در این باره تصمیم بگیرد. باید در مورد خودش و باشگاه فکر کند. اگر به نظرش دخیا ممکن است به سطح قبلی خود بازگردد باید با او تمدید کنند. دخیا در دو بازی اخیر اشتباهی نداشته است."

1470