هافبک مد نظر منچستر در لسترسیتی ماندگار شد

هافبک مد نظر منچستر در لسترسیتی ماندگار شد

خبرگزاری فوتبالی - جیمز مدیسون، هافبک هجومی لستر سیتی که مد نظر منچستر یونایتد برای خرید در این تابستان بود. با تمدید قراردادی چهار ساله در لستر سیتی ماندگار می‌شود.

به گزارش فوتبالی، اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، به دنبال جذب استعداد لستر سیتی، جیمز مدیسون بود که اکنون با قرارداد جدیدی که امضا کرده است از او دور خواهد شد. لستر سیتی پس از ماه‌ها مذاکره با جیمز مدیسون به توافق رسیده که قرارداد او را تا سال 2024 تمدید کند و این بازیکن 23 ساله را در باشگاه نگه دارد.

منچستر یونایتد پیش از این هم به این هافبکِ انگلیسی علاقه نشان داده بود اما جیمز مدیسون با دستمزد هفتگی 110 هزار پوند، قرارداد خود را با روباه ها تمدید کرده و در جمع شاگردان برندن راجرز باقی خواهد ماند. با این دستمزد، جیمز مدیسون در کنارِ جیمی واردی، که به تازگی آقای گل لیگ برتر انگلیس شده، تبدیل به پر درآمد ترین بازیکن لستر سیتی می‌شود. شب گذشته منچستر یونایتد با دو گل از برونو فرناندز و جسی لینگارد موفق شد لستر سیتی را در هفته‌ی پایانی لیگ برتر انگلیس شکست دهد و سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد. لستر سیتی هم در جایگاه پنجم قرار گرفت و فصل آینده در لیگ اروپا حضور خواهد داشت.

1470