درخشش لژیونرها و کار سخت اسکوچیچ برای دعوت از آنها برای دعوت به تیم ملی

درخشش لژیونرها و کار سخت اسکوچیچ برای دعوت از آنها برای دعوت به تیم ملی

خبرگزاری فوتبالی- درخشش بازيكنان ايرانی شاغل در اروپا كار سرمربی تیم ملی فوتبال را برای انتخاب بازیکنان سخت کرده است.

به گزارش فوتبالی، اين روزها بازيكنان ايرانی با عملکرد بسیار خوبی که در قاره سبز داشتند خیلی خوش می‌درخشند، از امير عابدزاده با عکس العمل های بسیار خوبش در مارتیمور گرفته تا آقای گلی سردار آزمون و مهدي طارمی مهاجمان تیم ملی در لیگ هایی که شاغل هستند. هرچند وضعيت جهانبخش در برايتون چندان رضايت‌بخش نيست اما هرگز نبايد توانايي‌های عليرضا را ناديده گرفت.

درحال حاضر سردار آزمون آقاي گل روسيه است و مهدي طارمی هم به صورت مشترک با دو مهاجم دیگر در ليگ پرتغال آقای گل مسابقات شد. امير عابدزاده هم در ليگ پرتغال خوش درخشيده و در بين چهار دروازه‌بان برتر ليگ پرتغال قرار گرفته است. كاوه رضایی و علی قلی‌زاده هم در شارلوا عملکرد بسیار خوبی داشتند و حالا مشتريان زيادی در قاره سبز پيدا كرده‌اند.

تيم ملي فوتبال ايران با توجه به شرایط موجود، مهاجم و هافبك خوب زياد دارد. بازيكناني كه باعث شده‌اند تا دست اسكوچيچ در انتخاب تركيب‌ها متنوع و هجومی و کارهای تاکتیکی باز باشد. اسكوچيچ تجریه خوبی با تيم‌هاي باشگاهی در ايران دارد و همراه با آنها نتايج خوبي كسب كرده است. در حال حاضر مردم ايران و هواداران فوتبال اميدوارند اسکوچیچ نتایج خوب با تیم های باشگاهی را همراه با تيم ملی تکرار کند تا رويای جام جهاني قطر به حسرت تبدیل نشود.

7655