عصبانیت شدید مالک فیورنتینا: VAR برای همه یکسان نیست/ مردم من را مسخره می‌کنند!

عصبانیت شدید مالک فیورنتینا: VAR برای همه یکسان نیست/ مردم من را مسخره می‌کنند!

خبرگزاری فوتبالی – مالک باشگاه فیورنتینا اعلام کرده هواداران و بازیکنان او را پس از شکست مقابل رم مسخره می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم رم توانست با نتیجه ۲-۱ فیورنتینا را شکست دهد. هر ۲ گل رم از روی ضربه پنالتی به دست آمد. این مسئله باعث اعتراض مالک فیورنتینا شده زیرا او معتقد است قوانین برای همه یکسان نیست.

پاترون روکو کمیسو در جدیدترین گفت و گوی خود با ViolaChannel گفته:  یک قانون در بازی وجود دارد که اگر توپ بازی به داور برخورد کند و در بازی تاثیر بگذارد، او باید بازی را متوقف کند و بازی دوباره از سر گرفته شود. دوست دارم شخصی پیدا شود برای ما آخرین وضعیت را شرح دهد که چرا یک نفر تصمیم گرفته قانون را اجرا نکند.

کمیسو در ادامه گفت: بار دیگر مثل زمانی که از VAR استفاده نمی‌شود، ما هم نتوانستیم بفهمیم چه معیاری مورد قضاوت قرار گرفته و چرا قوانین و تکنولوژی برای همه یکسان استفاده نمی‌شود. فوتبال ایتالیا نمی‌تواند این گونه ادامه دهد. یک نفر باید کاری انجام دهد و راه حلی ارائه شود. نمی‌خواهم چیز دیگری بگویم اما نمی‌توانم ساکت بمانم زمانی که مردم، بازیکنان و هواداران من را در کوچه و خیابان مسخره می‌کنند. همه دیدند که چه اتفاقی در بازی افتاد. پس این بار من صحبتی نمی‌کنم و اجازه می‌دهم دیگران نظر بدهند.

1101