مرادی: مقابل پرسپولیس ضربانم بالا رفت و عصبی شدم

مرادی: مقابل پرسپولیس ضربانم بالا رفت و عصبی شدم

خبرگزاری فوتبالی- وینگر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: با حضور کادر جدید، تیم از لحاظ فنی در حال تغییر و بازگشت به شرایط خوب گذشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، بابک مرادی در خصوص شرایط ماشین سازی بدون حضور سرمربی این تیم اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. تمرینات زیر نظر حمید عبداللهی انجام می‌شود و او دقیقا همان کارها و برنامه‌هایی که مدنظر هومن افاضلی بود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مرور می‌کند. تمرینات به خوبی برگزار می‌شوند و همه از آن راضی هستیم.

مرادی در بستری بودن هومن افاضلی در بیمارستان افزود: سرمربی تیم به خاطر بیماری به بیمارستان رفت و باشگاه خواست که تحت مراقبت قرار بگیرد تا حال او بهتر شود. بیماری او آنطور که در برخی رسانه‌ها منعکس شد، نبود. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر الان وضعیت بهتری دارد و ان‌شااالله هر چه زودتر به کنار تیم برگردد.

وی در خصوص شکست ماشین سازی مقابل گل‌گهر گفت: در بازی که نباید می‌باختیم، باختیم. نمی‌خواهم بگویم شایستگی حریف کم بود اما می‌توانستیم در این بازی برنده باشیم یا حداقل مساوی کنیم. وقتی یک بر صفر عقب افتادیم به حریف فشار آوردیم و گل مساوی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زدیم. بعد از گل مساوی می‌خواستیم زودتر به گل بعدی برسیم و به همین خاطر تمرکز لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداشتیم. باید با تجربه‌تر و پخته‌تر عمل می‌کردیم اما روی یک ضربه ایستگاهی که همه ما از جمله خودم تمرکز نداشتیم گل خوردیم. این گل در زمان بدی بود. انتهای بازی دروازه ما باز شد و دیگر فرصت جبران نداشتیم.

هافبک ماشین سازی در مورد این که بعد از بازی با پرسپولیس با تصمیم رضامهاجری از حضور در تمرینات منع شد اما با حضور هومن‌افاضلی دوباره به تیم برگشت، عنوان کرد: در بازی با پرسپولیس ضربانم بالا رفته بود و عصبانی بودم. اولین بار بود که در این شرایط قرار می‌گرفتم. فکر می‌کردم می‌توانم بیشتر به تیمم کمک کنم. هنگام بیرون آمدن از زمین عصبانی شدم اما بعد از بازی از همه عذرخواهی کردم. به جز شکست مقابل پرسپولیس از این اتفاق و حرکتی که کردم هم ناراحت بودم. پس از آن از باشگاه و بازیکنان و اعضای تیم عذرخواهی کردم. اصلاً چنین شخصیتی ندارم که بخواهم کسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برنجانم. بعد از آن هم رضامهاجری را دیگر ندیدم اما از همین جا از او عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد تغییر سرمربی در ماشین سازی عنوان کرد: این اتفاق نظر باشگاه بود. من در مورد گذشته نمی‌خواهم صحبت کنم و گذشته‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید فراموش کنیم. افاضلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 4-3 جلسه بیشتر ندیدیم. بعد از آن دچار بیماری شد، خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قرنطینه کرد و به سر تمرین نیامد تا مشکلی برای تیم به وجود نیاید. با آمدن این کادر همه ما خوشحالیم. در نیم فصل تیم خوبی داشتیم اما از آن شرایط دور شده بودیم. با آمدن کادر جدید تیم ما از نظر فنی در حال تغییر است. این کادر از لحاظ فنی خوب است و با بچه‌ها صادق هستند، کل تیم هم از آن‌ها راضی هستند.

مرادی در مورد مسائل مالی ماشین سازی گفت: مشکلی از این بابت نداریم، تاکنون 60 درصد گرفته‌ایم و ان‌شاالله در یکی دو هفته آینده هم قرار است دریافتی داشته باشیم، مسئولان تیم به ما اعلام کردند، هر بردی بیاوریم پرداختی خواهند داشت و امیدواریم این مساله از بازی این هفته مقابل سایپا آغاز شود.

وی در مورد مسابقه هفته بیست و هفتم مقابل سایپا عنوان کرد: بازی خیلی مهم و حساسی داریم. سایپا تیم با اصالت، ریشه‌دار و بازیکن ساز است. حیف است این تیم در لیگ برتر نباشد. امیدوارم این بازی در وهله اول بی‌روح نباشد و نمایش خوبی از هر دو تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینیم.

وینگر ماشین سازی اضافه کرد: تیم خیلی خوبی داریم و برای تیممان خیلی حسرت می‌خورم. ماشین سازی بازیکنان بی‌حاشیه و بی‌ادعایی دارد.در ورزشگاه آزادی استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بردیم و پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متوقف کردیم. همانطور که ذوب‌آهن را در اصفهان بردیم می‌توانیم سایپا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم در خانه خودش ببریم. ماشین سازی الان در حال برگشت به شرایط خوب گذشته است. سعی و تلاش می‌کنیم با دست پر و 3 امتیاز از تهران خارج شویم.

6641