بازیکن تراکتور تا 20 مرداد حق خروج از الجزایر را ندارد

بازیکن تراکتور تا 20 مرداد حق خروج از الجزایر را ندارد

خبرگزاری فوتبالی-بازیکن الجزایری تیم فوتبال تراکتور هنوز موفق نشده از کشورش خارج شود و خود را به تبریز برساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس،عکاشه حمزاوی بازیکن تیم تراکتور پس از شیوع کرونا با هماهنگی باشگاه راهی کشورش الجزایر شد اما هنوز موفق نشده به تمرینات باشگاهی خود برگردد.

در این بین برخی هواداران این باشگاه به بهانه اینکه پروازها در کشور الجزایر برقرار شده به انتقاد از تراکتور پرداخته اند و عدم حضور این بازیکن در ایران را کم کاری باشگاه می دانند اما در این زمینه کریم جمالی مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور به خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: کشور الجزایر تا همین چندی قبل اجازه هیچ پروازی به کشورش را نمی داد و حتی هیچ کسی هم حق نداشت از آنجا خارج شود اما به تازگی پروازها در این کشور برقرار شده است اما این برقراری پرواز ها باز با محدودیت روبرو است.

وی افزود: در این کشور فقط اتباع خارجی حق دارند از الجزایر خارج شوند و شهروندان این کشور همچنان تا 10 آگوست(20 مرداد) حق خروج از این کشور را ندارند. باشگاه تراکتور در این مدت بارها برای بازگرداندن حمزاوی با سفارت این کشور مکاتبه کرده است و حتی دو بار برای بازگشت او اقدام به گرفتن ویزا کرده است اما مسئله این است که الجزایر اجازه خروج به این بازیکن را نمی دهد. خود حمزاوی هم پیگیر این موضوع هست و فعلا کاری از دست ما برنمی آید. 

7575