گزارش آماری/ با عبور از فرشاد آقای گل، علیپور بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس

گزارش آماری/ با عبور از فرشاد آقای گل، علیپور بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- علی علیپور سرانجام موفق شد از رکورد فرشاد آقای گل عبور کند تا گلزن‌ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در لیگ های سراسری لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، با گلی که مهاجم شماره 70 سرخ‌پوشان در بازی با نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند، علی علیپور با ۵۳ گل زده گلزن‌ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در لیگ سراسری شد. علیپور همچنین با ۵۲ گل زده در لیگ برتر به رکورد فرشاد پیوس گلزن‌ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در لیگ‌ کشوری رسید ضمن اینکه هنوز فرصت بازی برای پرسپولیس را دارد.

مهاجم شماره 70 پرسپولیس در مسجدسلیمان به اتفاق مهدی عبدی دو گل منجر به قهرمانی را زدند. علیپور با این گل ۵۳ گله شد و از رکورد فرشاد آقای گل عبور کرد تا گلزن‌ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در لیگ سراسری لقب بگیرد.

علیپور در لیگ شانزدهم و هجدهم در همان هفته اول برای پرسپولیس گلزنی کرد اما در لیگ هفدهم که در پایان موفق به فتح آقای گلی اش هم شد، در هفته پنجم نخستین گل را به ثمر رساند. او در همان فصل استارت دیرهنگامی برای گلزنی داشت اما با زدن گل های متوالی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت و در نهایت هم کفش طلا را به دست آورد.

علی علیپور همچنین در لیگ چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم روی هم 11 گل به ثمر رساند اما در لیگ هفدهم 19 گل زد. وی حالا امیدوار است تا پایان فصل و 4 بازی باقیمانده پرسپولیس رکورد خود را دست نیافتنی تر کند.

علیپور که همواره از حمایت‌های فرشاد پیوس برخوردار بوده  همواره در مصاحبه‌هایش فرشاد پیوس را به عنوان یکی از بزرگان تاریخ پرسپولیس الگوی خود در گلزنی دانسته است.

7655