گزارش ویژه/ مخالفت سازمان لیگ با جشن قهرمانی 1000 نفره

گزارش ویژه/ مخالفت سازمان لیگ با جشن قهرمانی 1000 نفره

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواهان برگزاری مراسم جشن قهرمانی با حضور 1000 نفر از هواداران خود شده است.

به گزارش فوتبالی، سرخ‌پوشان پایتخت که موفق به پوکر قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران شده اند خواهان حضور اندک هواداران خود روی سکوهای آزادی با حضور 1000 نفر هستند تا بتوانند جشن قهرمانی را با آنها برگزار کنند.

البته قرار است این 1000 نفر با فاصله اجتماعی روی سکوها بنشینند اما ظاهرا سازمان لیگ به این دلیل که هیچ تضمینی نیست که کمتر از 1000 نفر به ورزشگاه بیایند، کلا و از بیخ و بن با این ماجرا مخالفت کرده است.

شیوع جهانی بیماری کرونا باعث شد تا مسئولان سازمان لیگ فوتبال همچون سایر کشورهای اروپایی تصمیم به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران بگیرند. همین امر باعث شده مسئولان سازمان لیگ فوتبال با درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کنند اما همه چیز را به استعلام از ستاد مقابله با کرونا در ورزش سپردند تا آنها در این باره تصمیم‌گیری کنند.

 نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش به احتمال فراوان سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود تا در خصوص درخواست پرسپولیس تصمیم‌گیری کنند و به نظر هم نمی رسد که با توجه به ممنوعیت اجتماعات بالای ده نفر، اجازه حضور 1000 هوادار در ورزشگاه آزادی داده شود. دیگر تیم ها در اروپا هم بدون حضور هوادارانشان جشن را برگزار کردند. خطر شیوع و ابتلای کرونا که وجود دارد اما مطمئنا اگر حتی مجوز حضور 10 هوادار هم در ورزشگاه صادر شود، باز هم هواداران بیشتری به ورزشگاه آزادی می روند تا بلکه راهی برای حضور در ورزشگاه را پیدا کنند و به همین دلیل کنترل ماجرا برای همه سخت می شود.

تا واکسن کرونا نیاید، به نظر نمی رسد که فوتبال ایران، حالا حالاها رنگ تماشاگر به خود ببیند.

7655