خبر نگران کننده برای پرسپولیس؛ سپاهان به دنبال بشار رسن

خبر نگران کننده برای پرسپولیس؛ سپاهان به دنبال بشار رسن

خبرگزاری فوتبالی- ماجرای بشار رسن و پرسپولیس هر روز وارد فاز جدیدی می‌شود.

به گزارش فوتبالی، اگر چه سرپرست باشگاه پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی قول داده که بشار را در تیم حفظ خواهد کرد اما گویا مهدی رسول‌پناه شیوه عجیبی را برای این کار در نظر گرفته و به هافبک عراقی‌اش پیشنهاد داده یا مبلغ قراردادش را کاهش دهد یا به صورت ریالی از پرسپولیس پول بگیرد. پیشنهادی که طبیعتا مورد موافقت بشار و مدیر برنامه‌هایش قرار نگرفته و شاید به همین دلیل بود که هافبک عراقی چند روز قبل اعلام کرد در پایان فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد و به دنبال یک چالش جدید خواهد رفت.

در چنین شرایطی تیتر یک شماره امروز روزنامه گل باعث نگرانی پرسپولیسی‌ها شده. اینکه ممکن است رسن به جای آنکه در خارج از کشور به فوتبالش ادامه دهد، راهی یکی از تیمهای رقیب پرسپولیس شود.

آنطور که این روزنامه نوشته، باشگاه سپاهان آخرین وضعیت رسن را زیر نظر گرفته و به او پیغام داده که در صورت جدایی از پرسپولیس می‌تواند به اصفهان برود و این باشگاه مشکلی با مبلغ پیشنهادی او نخواهند داشت.

حالا باید دید پرسپولیسی‌ها می‌توانند هافبک عراقی‌شان را راضی کنند یا اینکه رسن در تصمیمی شوکه کننده برای قرمزها، تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد. در چنین وضعیتی تنها امید پرسپولیسی‌ها به این است که رسن سر حرفش باشد و در صورت جدایی از پرسپولیس، در هیچ تیم ایرانی دیگری بازی نکند.

1984