شاه‌علیدوست: از کمیته داوران انتظار اجرای عدالت داریم

شاه‌علیدوست: از کمیته داوران انتظار اجرای عدالت داریم

خبرگزاری فوتبالی-کاپیتان تیم فوتبال سایپا می‌گوید در هفته‌های پایانی لیگ از کمیته داوران انتظار اجرای عدالت دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا،روزبه شاه‌علیدوست درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: بعد از تعطیلات کرونایی کیفیت فنی تیم‌ها پایین آمد. هرچه ما در خانه هم تمرین می‌کردیم باز هم مثل تمرینات گروهی نبود به همین خاطر تیم ما هم از نظر کیفیت بازی بعد از تعطیلات شرایط لازم را نداشت. از نظر نتیجه‌گیری هم با تیم‌های بالای جدول بازی کردیم بنابراین طبیعی بود که روی تک امتیازات حساب کنیم. در دو بازی آخر هم تلاش کردیم ٣ امتیاز را بگیریم اما در دیدار برابر پیکان با توجه به شرایط جدول، نتیجه آن طور که می‌خواستیم رقم نخورد. در دیدار برابر شاهین شهرداری هم بازی خوبی انجام دادیم اما متاسفانه بعد از گلی که به ثمر رساندیم گل خوردیم که این موضوع به خاطر نداشتن تمرکز بود. در هفته‌های آینده دو بازی خانگی داریم و اگر بتوانیم در این دیدارها نتیجه بگیریم میتوانیم شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم. همانطور که می‌دانید فاصله امتیازی در جدول کم است و یک تیم می‌تواند با یک برد چند پله در جدول صعود کند.

او در ادامه به دیدار تیمش برابر پیکان اشاره کرد و گفت: ما برای کسب سه امتیاز وارد زمین شده بودیم. حساسیت بازی هم باعث شده بود موقعیت خلق شود و همین امر هم بازی را جذاب کرده بود. 

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیت کرونا و این که آیا این موضوع روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشته است یا خیر؟ گفت: این مساله از نظر روحی و روانی واقعا روی بازیکنان تاثیر گذاشته است. استرسی است که همیشه با بازیکنان است. اما از نظر اجرای پروژه‌های بهداشتی باید بگویم تا ٩٠ درصد رعایت می‌شود اما گاهی هم برخی کامل مسائل بهداشتی را رعایت کردند اما دچار کرونا شدند. باید شانس داشته باشیم و در مسیر این ویروس قرار نگیریم. من به عنوان یک بازیکن مشکلی برای ابتلای خودم ندارم اما برای خانواده و فرزند کوچک خود نگرانم. اگر ناقل باشم و به خانواده انتقال بدهم، اثرات جبران ناپذیری دارد. 

شاه‌علیدوست در پایان گفت: در هفته‌های پایانی با توجه به فاصله امتیازی در جدول، از کمیته داوران خواهش می‌کنم داوران مسلط‌تر و با تجربه‌تری را برای بازی‌ها انتخاب کنند. در این بازی‌ها یک اشتباه می‌تواند سرنوشت یک تیم را تغییر کند. ذوب‌آهن یکی از تیم‌هایی است که از اشتباه داوری متضرر شده است. برای تیم‌ ما هم اشتباهاتی رخ داده است. من از کمیته داوران فقط انتظار دارم عدالت اجرا بشود.

7575