سرمربی لاتزیو: کار ما تمام نشده؛ می‌خواهیم باز هم رکورد بشکنیم

سرمربی لاتزیو: کار ما تمام نشده؛ می‌خواهیم باز هم رکورد بشکنیم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم لاتزیو اعلام کرده نمی‌خواهند فصل را در رتبه چهارم تمام کند و هنوز در پی شکستن رکوردها هستند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم لاتزیو توانست  با نتیجه ۵-۱ تیم هلاس ورونا را شکست دهد. لاتزیویی‌ها نتوانستند در این فصل قهرمان سری آ شوند اما سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند. در دیدار شب گذشته این تیم ایموبیله هتریک کرد تا حالا با ۳۴ گل و ۳ گل بیشتر از رونالدو در صدر جدول آقای گلی ایتالیا قرار گیرد.

سیمونه اینزاگی در جدیدترین گفت و گوی خود، پس از برد شاگردانش گفته: ما لاتزیویی که می‌شناختیم را پیش از سیستم چرخشی استفاده از بازیکنان دیده‌ بودیم. نمی‌خواهیم فصل را با رتبه چهارم به پایان برسانیم زیرا این تیم شایسته کسب موفقیت‌های بیشتری در این فصل است. رکوردهایی برای شکستن داریم. برای گلزنی ایموبیله. برای پاس گل‌های لوئیز آلبرتو اما آن‌ها می‌دانند که راهی نیست تا بدون کمک هم‌تیمی‌هایشان رکوردها را بشکنند.

سیمونه اینزاگی در ادامه افزود: ۴ سال گذشته برای ما بسیار خاص بوده است. نمی‌خواهم بگویم امسال با تمام فصل‌ها متفاوت است. ما قهرمان سوپرکاپ شدیم و یک رکورد جدید در امتیازگیریمان ثبت کردیم. به لیگ قهرمانان هم صعود کردیم. این بازیکنان، بسیار خاص هستند.

لاتزیو هم اکنون با ۷۵ امتیاز از ۳۶ بازی، با تفاضل گل کمتر نسبت به آتالانتا در رده چهارم قرار دارد.

1101