اسکودتو برای رونالدو و یوونتوس؛ نهمین جام پیاپی بیانکونری ها

اسکودتو برای رونالدو و یوونتوس؛ نهمین جام پیاپی بیانکونری ها

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس با پیروزی دو بر صفر مقابل سمپدوریا با گلهای رونالدو و برناردسکی توانست بالاخره و مطابق انتظارات قهرمانی خود در فوتبال ایتالیا را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس باید چند هفته پیش قهرمانی خود در ایتالیا را قطعی می کرد اما در بازیهای اخیر روند ضعیفی داشتند و در پنج بازی اخیرشان فقط پنج امتیاز گرفتند تا انتقادها از ساری شدت بگیرد. کریستیانو رونالدو در این بازی گل اول تیمش را در دقیقه ششم وقت اضافه در نیمه اول به ثمر رساند تا خیال یووه را راحت کند. برناردسکی روی ریباند شوت رونالدو گل دوم را زد تا یووه سلطه 9 ساله خود در فوتبال ایتالیا را قطعی کند. یووه از فصل 12-2011 تا کنون همیشه قهرمان ایتالیا شده است و به همین خاطر شاید هواداران این تیم به فتح اسکودتو به تنهایی رضایت ندهند و حالا تمرکز خود را روی بازی چمپیونزلیگ مقابل لیون خواهند گذاشت تا طلسم ناکامی های اروپایی خود را بشکنند.

هر چند که یوونتوس قهرمان شد اما شاید رونالدو زیاد خوشحال نباشد. رونالدو در دقایق پایانی فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد و شوت خود را به تیرک کوبید تا در فاصله دو بازی تا پایان لیگ ایتالیا سه گل تا ایموبیله فاصله داشته باشد و فرصت آقای گلی لیگ ایتالیا را تا حدودی از دست رفته ببیند.

4125