فحاشی عجیب کاپیتان واتفورد به خبرنگار پس از سقوط به دسته دو

فحاشی عجیب کاپیتان واتفورد به خبرنگار پس از سقوط به دسته دو

خبرگزاری فوتبالی - تروی دینی پس از سقوط تیمش واتفورد به لیگ دسته دو انگلیس در گفتگوی تلویزیونی با خبرنگار اسکای اسپورت نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، واتفورد با شکست سه بر دو مقابل آرسنال به لیگ دسته دو انگلیس سقوط کرد. دینی 32 ساله در مصاحبه بعد از بازی گفت که شاید آخرین بازیش را برای واتفورد انجام داده باشد. بعد از آن خبرنگار اسکای پرسید که آیا قصد بازنشستگی را دارد که دینی با خشم گفت:" من پیر نیستم، حرامزاده پررو!" البته دینی خیلی سریع از حرفش پشیمان شد، عذرخواهی کرد و گفت که نباید فحش می داده است.

هواداران فوتبال انگلیس البته خیلی سریع به این مصاحبه واکنش نشان دادند و فحاشی دینی را یکی از مهمترین و عجیب ترین اتفاقات هفته پایانی لیگ انگلیس قلمداد کردند. واتفورد به پیروزی مقابل آرسنال در هفته پایانی نیاز داشت اما در 40 دقیقه با نتیجه سه بر صفر عقب افتادند. گلهای اوبامیانگ و تیرنی باعث شکست آنها شد. این اولین گل فصل تیرنی بود. دینی قبل از اتمام نیمه اول از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و ولبک گل دوم را به ثمر رساند تا واتفورد تا دقایق پایانی امیدوار باشد اما آنها نتوانستند گل سوم را بزنند و پس از پنج فصل به حضورشان در لیگ برتر انگلیس خاتمه بخشیدند. آنها در این فصل با سه مربی مختلف کار کردند، از خاوی گراسیا گرفته تا کیکه سانچز فلورس و نایجل پیرسون.

4125