مسیر ناموفق پسران زیدان در رئال مادرید؛ الیاس و تئو طلسم‌شکنی می‌کنند؟

مسیر ناموفق پسران زیدان در رئال مادرید؛ الیاس و تئو طلسم‌شکنی می‌کنند؟

خبرگزاری فوتبالی - زیدان در دوره اول مربیگری خود در رئال مادرید هر چهار پسرش را در آکادمی رئال مادرید داشت. در حقیقت زیزو و خانواده اش می توانستند پنج نفره سوار ماشین شوند و در زمین تمرین رئال مادرید حضور یابند چرا که هر پنج تای آنها در رئال حضور داشتند. اما در حال حاضر این تعداد به سه کاهش یافته است: زیزو به عنوان سرمربی، تئو در تیم جوانان و الیاس در تیم نوجوانان.

به گزارش فوتبالی، انزو و لوکا دو پسر بزرگ زیدان نتوانستند در رئال مادرید موفق شوند.انزو که حالا 25 ساله شده، بعد از جدایی از رئال مادرید مسیر چندان جالبی نداشته است. پسر ارشد سرمربی رئال مادرید که در سال 2017 از رئال جدا شد، یک بازی در تیم بزرگسالان در جام حذفی مقابل کولتورال داشت اما در سالهای اخیر در تیم هایی مثل آلاوز، لوزان، رایو ماخاداهوندا و آلمریا مسیر جالبی نداشته است. پسر دوم زیدان، لوکا نام دارد، 22 ساله است و درون دروازه بازی می کند. قرارداد لوکا با رئال مادرید تمدید شد و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود. به نظر می رسد که لوکا تصمیم گرفته تا به لیگ فرانسه برود و به نظر می رسد مون پولیه میانه جدولی مقصد احتمالی او باشد. 

حالا زیدان امیدوار است که دو پسر کوچک ترش بتوانند ناکامی پسران بزرگ تر را جبران کنند. تئو هافبکی با 195 سانتی متر قد است که هم پست پدرش است. این بازیکن 18 ساله احتمالا فصل آینده به تیم رزروهای رئال مادرید موسوم به کاستیا ملحق می شود تا زیر نظر رائول بازی کند. در حالی که الیاس که در پست دفاع چپ بازی می کند، 14 ساله است و در حال حاضر در تیم نوجوانان رئال مادرید عضویت دارد.
4125