لمپارد: در چلسی نمی‌توانیم با قرار گرفتن در جمع چهار تیم هیجان زده شویم

لمپارد: در چلسی نمی‌توانیم با قرار گرفتن در جمع چهار تیم هیجان زده شویم

خبرگزاری فوتبالی - فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از پیروزی تیمش در هفته‌ی آخر لیگ برتر انگلیس خوشحال است. چلسی موفق به کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش فوتبالی - چلسی با نتیجه دو بر صفر و با گل‌های میسون مونت و اولیویه ژیرو، ولورهمپتون را شکست داد و سهمیه‌ی فصل آینده‌ی چمپیونزلیگ را بدست آورد. لمپارد در این باره گفت:" کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان برای من عالی است اما در چلسی ما نمی‌توانیم با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ، هیجان زده شویم. در این فصل سعی کردیم به بازیکنان جوان‌تر بیشتر فرصت بدهیم و تیم را بهبود ببخشیم. وقتی که من وارد باشگاه شدم، موارد ناشناخته‌ی زیادی وجود داشت. می‌توانستیم بدون ادن هازارد ادامه دهیم اما می‌دانستیم که بازیکن بزرگی را از دست داده‌ایم. ما یک روحِ واحد در گروهمان داریم و اکنون یک تیمِ واقعی هستیم. من و اعضای تیم می‌خواهیم پیشرفت کنیم. اکنون چالش ما این است که ببینیم در فصل آینده چه کارِ بیشتری می‌توانیم انجام دهیم."

لمپارد درباره‌ی پیروزی تیمش مقابل ولورهمپتون گفت:" آن‌ها واقعا خوب بازی کردند اما امروز نظم تیم من فوق العاده بود. گاهی اوقات ما این شرایط را نداریم. ضربه‌ی میسون، کیفیتِ خالص بود. ژیرو هم مثل همیشه در کلاس جهانی بود."

1470