مورینیو: این فصل دیوانه‌وار بود/ از زمان ورود من چهارم می‌شدیم

مورینیو: این فصل دیوانه‌وار بود/ از زمان ورود من چهارم می‌شدیم

خبرگزاری فوتبالی - ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، از کسب سهمیه‌ی لیگ اروپا توسط تیمش راضی است.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در هفته‌ی آخر لیگ برتر انگلیس مقابل کریستال پالاس به تساوی یک بر یک رسید و با قرار گرفتن در جایگاه ششم، سهمیه‌ی حضور در لیگ اروپا را برای فصل آینده بدست آورد. مورینیو از پیشرفت تیمش از زمانی که او هدایت آن را بر عهده گرفته راضی است. ژوزه به اسکای اسپورت گفت :" این فصل دیوانه‌وار بود. پس از حضور تاتنهام در فینال لیگ قهرمانانِ اروپا، این تیم فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده و واقعا شرایط سخت بوده است. ما در این سری از رقابت ها توانستیم نتایج خوبی بگیریم و عملکرد خوبی داشته باشیم. امروز نه، امروز بهترین نبودیم. اما در این دوره خوب بازی کردیم، نتیجه گرفتیم. با ثبات بودیم و توانستیم خود را در شرایطی قرار دهیم که سهمیه‌ی لیگ اروپا را کسب کنیم. از نظر شخصی خوشحال هستم چرا که از زمان ورود من، ما چهارم خواهیم بود که با تمام مشکلاتی که داشتیم خوب است."

سرمربی تاتنهام در مورد شرایط تیمش و اتفاقاتی که در تابستان خواهد افتاد، گفت:" وقتی که همه‌ی بازیکنان در دسترس بودند ما نشان دادیم که متعلق به کجا هستیم. پس از شروع مجدد رقابت ها، جدول را در جایگاه سوم یا چهارم تمام کردیم. می‌خواهم تیمم را به طور کامل در دسترس داشته باشم، نه یک اتاقِ پزشکی پر از بازیکن! می‌خواهیم تیم را به خوبی حفظ کنیم و ترکیب تیم را بهبود ببخشیم. آیا می‌خواهیم 10 بازیکن بخریم؟ خیر. آیا ما برای یک بازیکن، 100 میلیون پوند می‌پردازیم؟ بازار بسیار عجیب است. نمی‌دانم که پیش از شروع فصل جدید، با بازیکنی جدید کار خواهیم کرد یا نه."

مورینیو در ادامه افزود:" قصد داریم ساختار تیم را حفظ کنیم چرا که هیچ علاقه‌ای به فروش بهترین بازیکنان خود نداریم. می‌خواهم آنچه را که ممکن است انجام دهیم و امیدوارم فصل بعد بتوانیم، فصل خوبی را به هواداران بدهیم."

1470