اعلام ترکیب یوونتوس و سمپدوریا؛ بالاخره قهرمانی؟

اعلام ترکیب یوونتوس و سمپدوریا؛ بالاخره قهرمانی؟

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب یوونتوس و سمپدوریا در هفته 36 لیگ ایتالیا اعلام شد. بیانکونری ها پس از نتایج ضعیف اخیرشان و کسب فقط پنج امتیاز در پنج بازی اخیر می توانند امشب با کسب سه امتیاز قهرمانی را قطعی کنند و طلسم را بشکنند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس که نتایج ضعیفی را کسب کرده است امشب قطعا در مقابل سمپدوریا فقط و فقط به دنبال پیروزی است. کریستیانو رونالدو نیز تلاش خواهد کرد تا دوباره به صدر جدول گلزنان لیگ ایتالیا برگردد. رونالدو فعلا یک گل تا ایموبیله فاصله دارد و امشب قطعا تلاش خواهند کرد تا علاوه بر کسب سه امتیاز و نهایی کردن قهرمانی، گلزنی کند چرا که نمی خواهد فرصت طلایی آقای گلی را از دست بدهد. ساری می داند که اگر امشب هم فرصت قهرمانی را از دست بدهد، بیش از پیش خشم هواداران یووه را برمی انگیزد و او و تیمش به دنبال سه امتیاز و نهایی کردن قهرمانی خواهند بود.

یوونتوس با  هدایت ساری این ترکیب پا به میدان گذاشته است: شزنی، دنیلو، بونوچی، دلیخت، الکس ساندرو، پیانیچ، ربیو، ماتوئیدی، کوادرادو، رونالدو و دیبالا.

از سویی سمپدوریا با هدایت رانیری نیز با این ترکیب وارد میدان شد: آئودرو، آگلو، چابوت، لینتی، رامیرز، دپائولی، جانکتو، تورسبی، تونلی، کوالیارلا و یوشیدا.

4125