چرا شیاطین سرخ، «پنچستریونایتد» لقب گرفتند؟

چرا شیاطین سرخ، «پنچستریونایتد» لقب گرفتند؟

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد با غلبه بر لسترسیتی توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را کسب کند اما گل اول این تیم در پیروزی با نتیجه دو بر صفر با ضربه پنالتی به ثمر رسید تا هواداران تیم های رقیب در شبکه های اجتماعی، لقب "پنچستریونایتد" را برای آنها انتخاب کنند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد با پیروزی در مقابل لستر حضورش در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را نهایی کرد. شیاطین سرخ گل اولشان را با ضربه پنالتی توسط فرناندز به ثمر رساندند. در این صحنه، آنتونی مارسیال توسط وس مورگان و جانی ایوانس سرنگون شد. یونایتد در این بازی برای چهاردهمین بار با استفاده از پنالتی در لیگ انگلیس به گل رسید که رکورد تاریخ لیگ برتر به شمار می رود.

هواداران تیم های رقیب خیلی سریع به پنالتی جدید منچستریونایتد واکنش نشان دادند و لقب "پنجستریونایتد" را برای آنتها انتخاب کردند.

یونایتد با این پیروزی بالاتر از چلسی در رتبه سوم لیگ انگلیس قرار گرفت. البته آبی پوشان لندنی نیز با پیروزی مقابل ولورهمپتون حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را نهایی کردند. به هر صورت منچستریونایتد هر طور که بود توانست حضورش در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را نهایی کند و هوادارانش را خوشحال کند.

4125