مدیرعامل فجر: باید جواب خدا را بدهید/ بی‌تقواها حرف‌هایی پشت سر ما زدند

مدیرعامل فجر: باید جواب خدا را بدهید/ بی‌تقواها حرف‌هایی پشت سر ما زدند

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل فجرسپاسی شیراز گفت: آقای حریرچی که می‌گوید در این شرایط فوتبال باید انجام شود الان باید در قبال بازیکنان کرونایی پاسخگو باشد چون فدراسیون و سازمان لیگ فقط یک مامور هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رسول فلاح با ابراز ناراحتی از اجبار تیمش برای بازی مقابل نود ارومیه گفت: به نظرم یک عده یا نمی‌فهمند یا خودشان را به آن راه زده‌اند. مگر ما مریضیم که الکی بگوییم کرونا داریم و بازی نکنیم؟ مگر همه نمی‌دانند که ما نه صعود می‌کنیم و نه سقوط؟ ما صادقانه اول کار گفتیم 4نفر کرونا دارند و فردای آن روز که بچه‌های دیگر تیم تست دادند مشخص شد 12 نفر دیگر کرونا گرفتند که مجموعا 16 نفر کرونایی شدند. ضمن اینکه شب بعد از آن بازی اجباری هم دو نفر دیگر از تیم ما کرونایی شدند تا آمار ما به جمع 18 نفر برسد.


وی ادامه داد: باور کنید همین الان هم 5 نفر دیگر از تیم ما حالشان بد شده و سریعا قرنطینه کرده‌ایم اما یکسری حرفهایی پشت سر تیم ما زده که علتش بی تقوایی و عدم صداقت است. الان هم ما در این قضیه برای بازی در رفسنجان با سازمان لیگ مکاتبه کرده‌ایم و گفتیم شما پس فردا مرکز علوم پزشکی معتمد خود را معرفی کنید تا تیم را تحت آزمایش مجدد قرار دهیم و برای بازی بعد تکلیف مشخص شود. انشاالله که تست همه منفی دربیاید اما اگر غیر از این بود نباید ما بازی کنیم.


مدیرعامل فجرسپاسی شیراز با اشاره به بازی هفته آینده تیمش در رفسنجان گفت: برای ما سلامتی بازیکنان حریف هم مهم است که اعلام می‌کنیم و اگر صحبتی شده برای این بوده که تیم مقابل مبتلا نشود اما برخی دنبال چیز دیگری هستند که دوست ندارم خیلی در موردش حرف بزنم. می گویند چرا 48 ساعت قبل بازی با نود ارومیه نگفتید که کرونایی دارید! مگر کسی که مثلا سکته می‌کند خبر می‌کند که برود اول خودش را قبل از این اتفاق بستری کند بعد بگوید من سکته می‌کنم؟ ما وقتی متوجه شدیم گفتیم.


سرهنگ فلاح با بیان اینکه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در برگزاری لیگ بی‌گناه هستند، متذکر شد: آن آقایانی که ما را وادار کردند بازی کنیم الان بیایند جواب خانواده‌های این بازیکنان را بدهند. آقای حریرچی وقتی مصاحبه کرد که بازی کنید چرا از کارشناسان ورزشی و باشگاههای ورزشی در استانها نظری پرسیده نشد؟ اینطور که درست نیست در یک اتاق خنک با ماسک بنشینند و تصمیم بگیرند بعد ما در صف اول و خط مقدم در استان در رویارویی با این بیماری مهلک فقط به داخل زمین هل داده شویم. باور کنید شنیده‌ام خیلی تیم‌های دیگر هم کرونایی دارند اما از ترس جایگاهی که در جدول دارند رو نکرده‌اند.


وی با تاکید بر اینکه محیطهای ورزشی را تبدیل به قتلگاه کرده‌ایم، گفت: آقای حریرچی الان بیاید جواب فوتبالیست ها را بدهد. من هنوز که هنوز نفهمیدم چرا ما را وادار کردید که بازی کنیم؟ مگر نگفتید در محیط با بیش از 10 نفر باید حتما ماسک زده شود، بعد 60 - 70 نفر را با هم داخل زمین می‌کنید و می‌گویید فوتبال برگزار شود؟ فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را جزو خودمان می دانیم، آب از سرچشمه خراب است. آن کسانی که ما را به این کار وادار کردند در پیش خدا جوابگو هستند.


مدیرعامل فجر با این پیشنهاد که فوتبالیست‌های بیمار باید به قوه قضائیه شکایت کنند، خاطرنشان کرد: تمام خانواده‌هایی که از این تصمیم متضرر شدند باید به قوه قضائیه شکایت کنند. مگر نظر چند باشگاه را پرسیده بودید که لیگ را مجددا راه انداختید؟ چرا برای ما تصمیم گرفتید؟ می‌گویند آمارتان به 25 درصد نرسیده؟! آیا وجدانا استقلال و فولاد به 25درصد رسیده بودند؟


وی با انتقاد از حساب شدن بازیکنان جوانان و امید به عنوان نفرات تیم بزرگسالان برای کنسل شدن بازی تیم‌های دارای بازیکن کرونایی گفت: ابتدای فصل گفته بودند که از بازیکنان امید و جوانان در لیست بزرگسالان آورده شود تا لیگ‌های امید و جوانان بفهمند که می‌توانند رشد کنند و در تیم بزرگسال بازی کنند اما فدراسیون فوتبال این کار را برای ایجاد انگیزه کرده بود. آن دستورالعمل برای دوران کرونا نبود که بخواهیم اکنون به آن استناد کنیم. الان که لیگ جوانان و امید تعطیل است همه آن بازیکنان به خانه‌هایشان رفته‌اند، چطور می‌شود از آنها استفاده کرد؟


فلاح افزود: ما باید بازی‌هایمان فروردین تمام می‌شد اما الان بازیکن ما 4ماه است که حقوق نگرفته چون 80درصد تیم ما سرباز است و از این 80درصد، 50 درصد حتی خدمتشان تمام شده است. به واقع ما سیاهی لشکر هستیم که در تصمیمات کلان نظرمان را نمی‌پرسند و حرفمان را نمی‌شنوند و به خاطر همین اهمیت ندادن به تیم‌های ریشه‌دار، فوتبال ما متضرر شده است.

7413