ردنپ: لمپارد پس از درگیری با کلوپ قوی تر خواهد شد

ردنپ: لمپارد پس از درگیری با کلوپ قوی تر خواهد شد

خبرگزاری فوتبالی - هری ردنپ، مربی سابق تاتنهام و بیرمنگام، معتقد است که درگیری لمپارد با کلوپ در طولانی مدت برای او خوب خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، لمپارد در جریان شکست سه بر پنج تیمش مقابل لیورپول، در جریان بازی و پس از آن جنگی لفظی با یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، داشت. فرانک لمپارد، کلوپ و تیمش را متکبر خواند و یورگن کلوپ در پاسخ گفت که مربی چلسی چیز های زیادی باید یاد بگیرد. هری ردنپ که سابقه‌ای طولانی در مربیگری در لیگ برتر دارد، در این باره گفت:" فرانک از زمان کودکی در فوتبالِ حرفه‌ای بوده است و به مشاوره‌ی هر کسی نیاز ندارد، اگرچه که من احترام زیادی برای کلوپ قائلم. فرانک معمولا بسیار آرام است. او تمایلی به مشارکت در مواردی از این قبیل ندارد. برای اینکه او چنین عکس العملی نشان بدهد، حتما باید اتفاقی افتاده باشد. فرانک به یورگن احترام می‌گذارد و من مطمئنم که او خواهان تمام شدنِ این مسئله است."

هری ردنپ در ادامه افزود:" شما نمی‌توانید مدتی طولانی را در صدر لیگ برتر بمانید، پس بهتر است که این کارها را پشت سر بگذارید. مسیر های آن‌ها همچنان ادامه خواهد داشت، و اگر نتوانند این قضیه را به عنوان لحظاتی که کنترل خود را از دست داده‌اند، ببینند، هیچ کمکی به آن‌ها نخواهد کرد."

1470