نیم نگاه یحیی به قهرمانی در حذفی و سوپرجام

نیم نگاه یحیی به قهرمانی در حذفی و سوپرجام

خبرگزاری فوتبالی- بازگشت دوباره یحیی گل محمدی به نیمکت پرسپولیس بدون شک برای یحیی ریسک بزرگی بود، خصوصا که این تیم با برانکو و کالدرون نتایج بسیار خوبی را کسب کرده بود و همه انتظار داشتند یحیی گل محمدی با پرسپولیس قهرمان شود و اگر یحیی با پرسپولیس قهرمان نمی شد، جایگاه او نزد هواداران پرسپولیس، تفاوت پیدا می کرد.

به گزارش فوتبالی، یحیی که خود را باتجربه‌تر از سال اول حضور در پرسپولیس می‌دید این ریسک را به جان خرید و نتیجه آن را هم با کسب نخستین جام قهرمانی در لیگ برتر به دست آورد. اما یحیی پنجمین مربی پرسپولیس است که در نیم‌فصل روی نیمکت این تیم نشست و جام قهرمانی را بالای سر برد.

 پیش از او سال ۵۰ راجزر به جای حسین فکری، ۵۴ بیوک وطن‌خواه به جای همایون بهزادی، ۷۴ استانکو به جای یورگن گده و ۷۵ درخشان به جای استانکو روی نیمکت پرسپولیس نشسته بودند و موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و این‌بار نوبت گل‌محمدی جوان بود که با نشستن به جای کالدرون و ادامه دادن راه این مربی موفق آرژانتینی و حفظ میراث برانکو جام قهرمانی لیگ نوزدهم را بالای سر ببرد و خود را در بین مربیان موفق پرسپولیس جای دهد. 

موفقیتی که نه فقط مسئولیت‌های او را در آینده بیشتر می‌کند که حالا حتی انتظارات را نیز از او بالا برده است. با وجود این یحیی مصمم به ادامه این راه است و البته زیرپوستی به باشگاه قول قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را هم داده است. البته اگر پرسپولیس قهرمان جام حذفی هم شود و روال سازمان لیگ مثل سال گذشته باشد، پرسپولیس به صورت خودکار قهرمان سوپرجام هم خواهد شد. همانطور که البته می دانید علی پروین امروز گفته بود یحیی می تواند پرسپولیس را هم قهرمان آسیا بکند. حالا هواداران پرسپولیس از او انتظار دارند که درست مثل برانکو ایوانکوویچ، او هم پرسپولیس را به فینال آسیا ببرد.

7655