تصمیم جالب برای فیفا 21؛ حضور داوران دنیای واقعی

تصمیم جالب برای فیفا 21؛ حضور داوران دنیای واقعی

خبرگزاری فوتبالی - طرفداران بازی های ویدیویی برای نسخه جدید "فیفا 21" در نظر دارند که از داوران دنیای واقعی در این بازی استفاده کنند و شخصیت های داوران را بر اساس داوران واقعی شبیه سازی کنند.

به گزارش فوتبالی، تصمیم شرکت EA Sports برای نسخه جدید بازی فیفا در سال 2021 از این حیث جذاب است که هواداران می توانند داوران دنیای واقعی را ببینند. برخی از آنها مثل مایک دین در فوتبال انگلیس در سالهای اخیر به شدت محبوب شده اند و هوادارانی که از تصمیم های وی در مسابقات واقعی عصبانی می شوند، می توانند او را در دنیای مجازی هم ببینند و شاید حتی بتوانند خشم خود از دنیای واقعی را در دنیای بازیهای ویدیویی بر سر او خالی کنند!

این روزها اخبار زیادی در مورد بازی فیفا 21 منتشر شده است. مثلا اعلام شده است که امباپه روی جلد بازی برای نسخه فیفا 21 حضور خواهد داشت. ستاره فرانسوی البته احتمالا با مصدومیت اخیرش شرکت EA Sports را نگران کرده است چرا که یکی از ستارگان اصلی خود را از دست داده اند و کیلیان امیدوار است که با مصدومیتی شدید مواجه شود. به هر صورت بازی فیفا سالهاست که یکی از بازیهای محبوب گیمرهاست و  از نسخه جدید آن نیز قطعا مثل نسخه های قبلی لذت خواهند برد.

4125