ادامه گفتگوی مجازی راموس و مک‌گرگور؛ دعوت از کانر به تمرین رئال مادرید

ادامه گفتگوی مجازی راموس و مک‌گرگور؛ دعوت از کانر به تمرین رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید، کانر مک گرگور رزمی کار ایرلندی را دعوت کرد تا در یکی از جلسات تمرینی رئال مادرید حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، مک گرگور ستاره 32 ساله سابق مسابقات UFC این روزها از دوران بازنشستگی خود لذت می برد چرا که ماه گذشته از MMA نیز خارج شد. کانر به تازگی ویدیوهایی از خودش در اینستاگرام در حال فوتبال بازی کردن و شوت زدن منتشر کرده است. مک گرگور در پست خود، کاپیتان 34 ساله رئال مادرید را تگ کرده و از او خواسته تا در مورد مهارت های فوتبالی اش نظر بدهد. مک گرگور نوشته است:" نظرت چیست سرجیو راموس؟"

راموس که اخیرا ویدیویی از خودش در تمرینات رئال مادرید در حال خوشحالی کردن به سبک مک گرگور منتشر کرده بود در پاسخ به این رزمی کار ایرلندی نوشت:" باکلاس بود، رفیق. باعث افتخار است که به تمرین رئال مادرید بیایی. از این که هر از گاهی به ما ملحق شوی، استقبال می کنیم."

در روزهای اخیر بحث مکالمه مجازی راموس و مک گرگور خیلی داغ شده است و به نظر می رسد که این دو رابطه خیلی خوبی با هم دارند. به هر صورت هر دو در حوزه خودشان از بهترین های دنیا هستند و قطعا برای هوادارانشان جالب است که گفتگوی مجازی آنها را دنبال کنند.
4125