هندرسون: کوین دی بروینه، اعتباری برای لیگ برتر است

هندرسون: کوین دی بروینه، اعتباری برای لیگ برتر است

خبرگزاری فوتبالی - جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول به ستایش از کوین دی بروینه پرداخت و او را بازیکنی باورنکردنی توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی، جردن هندرسون پس از دریافت جایزه‌ی بهترین بازیکن سال از انجمن نویسندگانِ فوتبال، به تمجید از هافبک منچسترسیتی پرداخت. دی‌بروینه 12 گل و 22 پاس گل در رقابت های این فصل داشته است. هندرسون درباره‌ی او گفت :" کوین باورنکردنی است. به یاد دارم وقتی که در چلسی بود، برای اولین بار او را دیدم. او بازیکنی خاص به نظر می‌رسید و رشد خود را ادامه داد. شما می‌توانید اعتماد به نفس و سخت‌کوشی او را ببینید. او هر فصل پیشرفت می‌کند و بهتر می‌شود. او این خواسته را دارد که تا جای ممکن پیشرفت کند."

کاپیتان لیورپول در ادامه گفت:" او اعتباری برای منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس است. حضور بازیکنی مثل او در لیگ برتر شگفت انگیز است و بازی کردن در برابر او کار سختی است، اما من از تست کردنِ خودم مقابل بهترین بازیکنانِ جهان لذت می‌برم. این چیزی است که همیشه با رغبت آن را انجام می‌دهم. احترامِ زیادی برای کوین قائلم و اگر به لیگ برتر انگلیس نگاه کنید، می بینید که بازیکنان خوبِ زیادی در آن حضور دارند و من واقعا خوش شانس هستم که در این لیگ بازی می‌کنم."

1470