نصراصفهانی: آل‌کثیر از صنعت نفت اخراج نشده است/ تصمیم‌گیری با سراج است

نصراصفهانی: آل‌کثیر از صنعت نفت اخراج نشده است/ تصمیم‌گیری با سراج است

خبرگزاری فوتبالی- رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: عیسی آل کثیر از صنعت نفت اخراج نشده است و تصمیم گیری درباره این بازیکن با بهنام سراج است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، حسن نصراصفهانی درباره تصمیم بهنام سراج سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت مبنی بر کنار گذاشتن عیسی آل کثیر از این تیم و در اختیار قرار دادن این بازیکن به باشگاه، گفت: طبیعی است که انتخاب لیست ۱۸ نفره بازیکنان برای یک مسابقه با سرمربی است. سرمربی تیم باتوجه به تمرینات و جمیع جهات تصمیم می گیرد کدام نفرات را انتخاب کند.

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت تاکید کرد: گاهی اوقات پیش می آید که سرمربی به خاطر مسائل انضباطی هم بازیکن را در لیست نمی گذارد ولی این به معنای خروج بازیکن از تیم نیست. آل کثیر همچنان بازیکن صنعت نفت است. ممکن است بازیکنی از یک مسابقه کنار گذاشته و یا به کمیته انضباطی باشگاه معرفی شود، اما اینها مسائل درون خانوادگی است. بهنام سراج این مشکل را حل می کند.

نصر اصفهانی درباره اینکه بهنام سراج گفته بود آل کثیر را در اختیار باشگاه قرار داده است، یادآور شد: خود آقای سراج رای نهایی را در این مورد می دهد.

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در پاسخ به این سئوال که اگر تصمیم سراج اخراج آل کثیر باشد با آن موافقت می شود؟ گفت: تا الان که چنین بحثی مطرح نشده است.

6641