مدیر بارسلونا: مذاکرات درباره انتقال مارتینز متوقف شده است

مدیر بارسلونا: مذاکرات درباره انتقال مارتینز متوقف شده است

خبرگزاری فوتبالی – مدیر باشگاه بارسلونا در جدیدترین گفت و گوی خود به بیان وضعیت این تیم، مسی و شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه کاتالونیایی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، جوزپ بارتومئو در جدیدترین گفت و گوی خود با ال موندو گفته: ژاوی کسی است که با او بهترین روابط را دارم اما در حال حاضر کیکه ستین با بارسلونا قرارداد دارد. ما همیشه گفته‌ایم که کیکه سرمربی ما است و روی نیمکت بارسلونا در لیگ قهرمانان می‌نشیند. این جام امید بزرگ ماست. ناپولی قدم اول ما در این راه است و سپس در ادامه راه هم ستین کار را پیش می‌برد.

بارتومئو درباره آینده مسی گفته: مسی بارها اعلام کرده که می‌خواهد در بارسلونا به فوتبال خود پایان دهد. در باشگاهی که تمام زندگی‌اش را وقف آن کرده است وشکی ندارم که او پس از ۲۰۲۱ هم در باشگاه می‌ماند. یعنی پس از زمانی که قرارداد فعلی‌اش به اتمام می‌رسد.

مدیر باشگاه بارسلونا درباره نیمار و لوتارو مارتینز گفته: پیشتر گفته‌ام که ویروس کرونا روی تمام برنامه‌ها و استراتژی‌های ما تاثیر گذاشته. اگر پای جا به جایی بازیکنان و معاوضه در کار نباشد، غیر ممکن است که باشگاهی بتواند با بازیکنان قرارداد ببندد. با اینتر میلان چند هفته پیش صحبت کردیم. در حال حاضر هیچ صحبت جدیدی نداشته‌ایم. در حال حاضر این موضوع متوقف شده است.

1101