عکس / شکستن جام توسط ستاره سابق چلسی پس از قهرمانی زنیت

عکس / شکستن جام توسط ستاره سابق چلسی پس از قهرمانی زنیت

خبرگزاری فوتبالی - برانیسلاو ایوانوویچ، ستاره سابق چلسی، پس از پیروزی زنیت برابر اف سی خیمکی در فینال جام حذفی روسیه به صورت اتفاقی جام قهرمانی را شکست. 

به گزارش فوتبالی، مدافع و کاپیتان این تیم جام قهرمانی را بالای سر برد تا خوشحالی خود را ابراز کند اما ناگهان جام از دست او لیز خورد و به زمین افتاد و سپس شکست. آنها موفق شده بودند با یک گل در این دیدار که در مسکو برگزار شد برابر تیم حریف به پیروزی برسند. زنیت جشن خود را متوقف کرده و تلاش کرد که جام را درست کند اما در این راه موفق نبود. 

چلسی پس از قهرمانی زنیت">

پس از این اتفاق کاربران شبکه های اجتماعی که شاهد این اتفاق بودند واکنش های متعددی به شکستن جام قهرمانی نشان دادند و عده ای نیز خاطره ای مربوط به رئال مادرید که در آن سرجیو راموس جام قهرمانی را در جریان رژه تیمش در میان هواداران از بالای اتوبوس به صورت تصادفی به پایین انداخته بود، مجددا مطرح کردند. این بازیکن 35 ساله در سال 2017 به باشگاه روسی پیوست. او 9 سال در چلسی توپ زده و در سال 2012 به همراه آبی پوشان لندنی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. تصاویر ویدیویی نشان می دهد که جام قهرمانی به او اهدا شد و تنها 30 ثانیه در دستانش دوام آورد. 

1811