خامس و انتشار عکس با پیراهن پورتو؛ او به بنفیکا نمی‌رود!

خامس و انتشار عکس با پیراهن پورتو؛ او به بنفیکا نمی‌رود!

خبرگزاری فوتبالی – خامس رودریگز که به احتمال زیاد امسال رئال مادرید را ترک می‌کند و به دنبال تیمی جدید برای توانایی‌هایش خواهد گشت شایعات پیوستنش به بنفیکا را رد کرد و با انتشار یک عکس از خودش که پیراهن پورتو را بر تن کرده و در حال بازی با فرزندانش بود اعلام کرد هنوز هم پورتو را دوست دارد.

به گزارش فوتبالی، روابط صمیمانه خورخه مندز، مدیر برنامه‌های خامس و باشگاه بنفیکا باعث شده بود تا شایعات زیادی مبنی بر احتمال پیوستن خامس به بنفیکا شنیده شود اما این شایعه به نظر نمی‌رسد به واقعیت بپیوندد زیرا علاوه بر علاقه قلبی خامس به پورتو، باشگاه‌های پرتغالی برای پرداخت دستمز خامس مشکل خواهند داشت. با این وجود اما حساب پورتو در پیامی نوشته «خامس همیشه یکی از ما است» و چند فیلم هم از دوران حضور خامس در پورتو پست کرده که این مسئله شایعات را افزایش داده است.

خامس فوتبال خود را از تیم انویگادو آغاز کرد اما حضور در پوترو در سال ۲۰۱۰ و سپس موناکو در سال ۲۰۱۳ باعث شد تا چشم‌ها به او خیره شود و در ادامه به رئال مادرید بپیوندد. خامس اما در این سال‌ها نتوانسته در جمع رئالی‌ها بدرخشد و حتی مدتی هم به بایرن مونیخ قرض داده شد. در نهایت باید مشاهده کرد این بازیکن کلمبیایی کدام تیم را به عنوان مقصد آینده‌اش انتخاب خواهد کرد.

1101