واکنش عبدیان به شایعات اخیر؛ قرار نیست منصوریان بیاید

واکنش عبدیان به شایعات اخیر؛ قرار نیست منصوریان بیاید

خبرگزاری فوتبالی – عضو هیات مدیره استقلال برای دومین بار شایعه بازگشت علیرضا منصوریان به این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، اولین باری که شایعه بازگشت منصوریان به استقلال مطرح شد، بعد از حضور او در باشگاه برای بخشش مطالباتش بود.

بعد از انتشار عکس منصوریان در کنار عبدیان و سعادتمند این خبر مطرح شد که عضو جدید هیات مدیره استقلال با منصوریان برای جانشینی مجیدی مذاکره کرده. خبری که توسط عبدیان تکذیب شد.

این بار، استوری عبدیان بعد از توقف استقلال مقابل نساجی باعث شده تا دوباره شایعه مذاکره با علیمنصور مطرح شود. عبدیان بعد از بازی استقلال و نساجی این متن را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد:" بهترین تصمیم در بهترین زمان قوی ترین لشکر دنیاست که زمان آن فرارسیده است"

عبدیان زیر استوری خود احمد سعادتمند را تگ کرده بود. تحلیل رسانه‌ها درباره این استوری این بود که هرچند عبدیان به یک جمله کلی بسنده کرده اما به نظر می‌رسد او به تغییرات در کادرفنی استقلال اشاره کرده است چراکه آبی‌ها با ادامه این روند حتی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم ناکام خواهند بود.

عبدیان در واکنش به این شایعات و اینکه گفته شده هیات مدیره استقلال بعد از توقف جلوی نساجی جلسه آنلاین داشته‌اند، به روزنامه فرهیختگان گفته: ما نه در زمینه بازگشت منصوریان اقدامی کردیم و نه جلسه اینترنتی داشتیم. حتی این صحبت‌ها به ‌نوعی بی‌احترامی به مدیریت و سایر اعضای هیات‌مدیره باشگاه است که مثلا یک عضو بخواهد به اهداف خود به تنهایی فکر کرده و به دنبال پیاده‌سازی آنها باشد.

به این نکته هم اشاره کنیم که عضو هیات مدیره استقلال شایعه سازان را تهدید به شکایت کرده است.

1984