گل محمدی با لیست خرید و مازاد در دفتر رسول پناه

گل محمدی با لیست خرید و مازاد در دفتر رسول پناه

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس همراه با افشین پیروانی به ساختمان باشگاه پرسپولیس می رود تا درباره برنامه های آتی خود توضیحاتی را به مهدی رسول پناه ارائه کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس برای چهارمین فصل متوالی موفق به کسب قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شد.

سرخپوشان در پایان هفته بیست و ششم به پوکر قهرمانی رسیدند که سریع ترین تصاحب جام در تاریخ ۱۹ ساله لیگ برتر محسوب می شد.

با این حال کادر فنی سرخپوشان پایتخت با توجه به اینکه بازی های خود در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را بایستی ادامه دهد در حال برنامه‌ریزی مناسب برای کسب نتیجه ایده آل در پاین فصل فوتبالی است.

شیوع جهانی ویروس کرونا باعث تغییر برخی برنامه ریزی ها در تقویم نقل و انتقالاتی فیفا و AFC شد. از این رو باشگاه پرسپولیس می تواند بازیکنان جدید خود را قبل از شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که از ۲۴ شهریورماه آغاز می شود جذب کرده و از آنها در استفاده کند.

یجیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ظهر امروز جلسه ای را همراه با افشین پیروانی در ساختمان باشگاه با مهدی رسول پناه برگزار می کند.

نشستی که پیرامون برنامه های آینده کادرفنی سرخپوشان است و قرار است رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس بطور رسمی از گل محمدی بخواهد تا لیست خرید و مازاد خود را در اختیار وی قرار داده تا اقدامات لازم را در این زمنیه انجام دهد.

اسامی بازیکنانی که تکلیف آنها را برای ماندن یا رفتن از جمع سرخپوشان پایتخت روشن می کند.

4731