انتقاد ستاره بازی تاج و تخت از فن دایک: چرا با هر دو جام عکس گرفت؟

انتقاد ستاره بازی تاج و تخت از فن دایک: چرا با هر دو جام عکس گرفت؟

خبرگزاری فوتبالی - جان بردلی، بازیگر سریال معروف بازی تاج و تخت، از ویرجیل فن دایک بابت عکسی که با جام های قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا انداخته، انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، این بازیگر که علاقه او به منچستریونایتد شهره عام و خاص است برای بازی کردن در نقش سمول تارلی در سریال معروف و محبوب بازی تاج و تخت شناخته می شود. او حالا با موجی از حملات از سوی هواداران لیورپول به دلیل اظهارنظری که درباره عکس ویرجیل فن دایک کرده، روبرو شده است. بردلی به عکسی که از فن دایک در کنار جام های قهرمانی لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا منتشر شده، واکنش نشان داده است. او در این باره نوشت: " به محض این که سوت پایان بازی برابر اتلتیکو مادرید به صدا درآمد، آنها دیگر حق ژست گرفتن در کنار جام قهرمانی اروپا را ندارند. هرکس دیگر بود باید از این موضوع شرمنده می شد. " 

لیورپول همچنان و تا زمان برگزاری دیدار فینال این فصل لیگ قهرمانان که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده، جام قهرمانی این رقابت ها را در اختیار دارد اما این تیم در مرحله یک هشتم نهایی این فصل و در دیدار برابر اتلتیکو شکست خورده و از دور رقابت ها حذف شد. علیرغم این موضوع، هواداران لیورپول همچنان معتقد هستند که کاپیتان تیمشان حق داشت که چنین عکسی بگیرد و به دفاع از او در شبکه های اجتماعی پرداخته اند. 

1811