بدشانس مثل ساسولو؛ ۴ گل زدند و همه آن‌ها مردود شد!

بدشانس مثل ساسولو؛ ۴ گل زدند و همه آن‌ها مردود شد!

خبرگزاری فوتبالی –  تیم ساسولو شب گذشته توانست ۴ گل به ناپولی بزند اما هیچ کدام از گل‌ها توسط VAR تایید نشد تا ناپولی ۲-۰ برنده شود و چشم به رده‌های بالایی و کسب سهمیه لیگ اروپا بدوزد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم ساسولو و ناپولی در ورزشگاه سن پائولو به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲-۰ به سود ناپولی به پایان رسید اما نکته مهم بازی تاثیرگذاری VAR بود که ۴ گل ساسولو را مردود کرد.

بازی شب گذشته متعادل دنبال می‌شد و ساسولویی‌ها در برخی لحظات حتی از شاگردان گتوزو نمایش بهتری داشتند که شاید دلیل اصلی آن دریافت گل در همان دقایق ابتدایی توسط هیساج بود که ناپلی‌ها را ۱-۰ پیش انداخت. پس از این گل، ساسولو ۴ بار تور دروازه ناپولی را به لرزه درآورد و بازیکنان این تیم شادی هم انجام دادند اما هیچ کدام مورد قبول واقع نشد.

ابتدا ۲ بار فیلیپ دوریچیچ گلزنی کرد که این گل‌ها مردود اعلام شد، سپس کاپوتو در دقیقه ۴۹ یک گل به قمر رساند و در نهایت برارد در دقیقه ۶۱ گل چهارم مردود ساسولویی‌ ها را به ثمر رساند که VAR همه را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد تا در نهایت با توجه به گل آلان که در دقیقه ۹۴ به ثمر رسید سبز و مشکی پوشان ساسولو شب بسیار ناراحت کننده‌ای را پشت سر گذاشته باشند.

1101