مسی: مارچلو بیلسا را راضی کنید تا روی نیمکت بارسلونا بنشیند

مسی: مارچلو بیلسا را راضی کنید تا روی نیمکت بارسلونا بنشیند

خبرگزاری فوتبالی – نشریه سان اعلام کرده لیونل مسی از مدیران بارسلونا درخواست کرده تا مارچلو بیلسا را برای قبول هدایت تیم بارسا راضی کنند.
به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد مارچلو بیلسا، مربی مشهور و موفق آرژانتینی که امسال توانست لیدزیونایتد را پس از سال‌ها به لیگ برتر برساند توجه مسی را بیش از پیش جلب کرده و این سوپراستار دنیای فوتبال می‌خواهد تا بیلسا هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد. بیلسا در سال ۲۰۱۸ هدایت لیدزی‌ها را بر عهده گرفت و آن‌ها را به پلی‌آف رساند اما نتوانست به لیگ برتر برسد. امسال اما این طلسم شکسته شد تا تیم قدیمی و پرافتخار انگلیسی به لیگ برتر برسد.

مسی پس از دیدار مقابل اوساسونا مصاحبه‌ای جنجالی انجام داد و تیم بارسلونا را تیمی ضعیف و نامنظم دانست. این مصاحبه باعث شد تا بسیاری از رسانه ها اعلام کنند مسی اصلا علاقه ای به کادر فنی فعلی ندارد و دوست دارد یک مربی جدید هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد. به همین دلیل رسانه سان اعلام کرده بیلسا تحت حمایت مسی قرار دارد و این بازیکن آرژانتینی دوست دارد بیلسا سرمربی تیم بارسلونا شود.

این شایعه در حالی اتفاق می‌افتد که بارتومئو اعلام کرده ستین برای یک فصل دیگر سرمربی بارسلونا می‌ماند و اگر جدا شود هم گزینه مورد نظر مدیر ورزشی بارسلونا، لوران بلان است.

1101