زلاتان: از فوتبال خداحافظی کنم؟ تازه گرم شده‌ام!

زلاتان: از فوتبال خداحافظی کنم؟ تازه گرم شده‌ام!

خبرگزاری فوتبالی – به نظر می‌رسد زلاتان ابراهیموویچ مسیر آینده کاری‌اش را تغییر داده و می‌خواهد در فوتبال بماند و بجنگد.

به گزارش فوتبالی، ابراهیمموویچ  ۳۹ ساله که در ماه ژانویه به تیم میلان پیوسته در این تیم عملکرد بسیار خوبی داشته و این عملکرد به نحوی بوده که بسیاری تصور می‌کنند او باید قراردادش را با میلان تمدید کند و به فکر خداحافظی نباشد. خود زلاتان که سابقه قهرمانی با یوونتوس، اینتر، منچستر یونایتد و بارسلونا را در کارنامه خود دارد درباره آینده‌اش صحبت نکرده بود اما حالا جوری حرف می‌زند که انگار باید منتظر ادامه حضور او در دنیای فوتبال باشیم و او قصد خداحافظی ندارد.

زلاتان که همواره با اظهارات مغرورانه و جالب خود در شبکه‌های اجتماعی خودنمایی می‌کند این بار در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشته: مردم تصور می‌کنند کار من تمام شده و دیگر نمی‌توانم بازی کنم اما من را نمی‌شناسند. من تمام نشده‌ام. من مثل شما مردم نیستم. شما زلاتان نیستید. من تنها دارم گرم می‌کنم!

زلاتان در ادامه گفته: در تمام زندگی‌ام جنگیده‌ام. هیچ کس من را باور نداشته و به همین دلیل خودم، خودم را باور کرده‌ام. مردمی که می‌خواهند من را بشکنند، من را قوی‌تر می‌کنند. بقیه افراد هم سعی دارند از من سو استفاده کنند اما آن‌ها باعث می‌شوند من باهوش‌تر شوم.

1101