کونته پس از سه‌ گله کردن جنوا: من نگفتم جایگاه دوم بد است

کونته پس از سه‌ گله کردن جنوا: من نگفتم جایگاه دوم بد است

خبرگزاری فوتبالی - آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان، پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل جنوا، معتقد است که نباید درمورد شانس های اینتر در اسکودتو و لیگ اروپا دچار توهم شد.

به گزارش فوتبالی، کونته پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل جنوا به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" من نگفتم که جایگاه دوم بد است، به این بستگی دارد که می‌خواهید نیمه‌ی پرِ لیوان را ببینید یا نیمه‌ی خالیِ آن را. من نمی‌دانم چرا اخیرا مردم می‌خواستند نیمه‌ی خالیِ آن را ببینند. اعداد مشخص است، البته ما باید بهبود پیدا کنیم اما در عین حال به بازیکنان تبریک می‌گویم، چرا که آن‌ها همچنان به فشار آوردن ادامه می‌دهند. در مورد بعضی از بازی‌ها حیفم می‌آید اما فصل‌هایی وجود دارد که در آن‌ها چیز هایی را که می‌کاری، برداشت نمی‌کنی و این چیزی است که برای اینتر اتفاق افتاده. ما می‌خواهیم تا بیشترین حد ممکن پیش برویم و بهترین آماری که می‌توانیم را داشته باشیم. تیمِ دیگری اسکودتو را می‌‌برد اما ما باید تا حد امکان هدفمند باشیم."

آنتونیو کونته درمورد امتیازاتی که یوونتوس در هفته‌های پایانی از دست داده و شانسی که اینتر برای رسیدن به یووه داشته، گفت:" مسئله‌ای نیست. ما مجبور شدیم با مصدومیت‌هایی که انتظار آن‌ها را نداشتیم دست و پنجه نرم کنیم. مانند ماتیاس وسینو و الکسیس سانچز. کریستین اریکسن دوباره به ترکیب بازگشت و همه چیز را مرتب کرد. درست است که ارزیابی های خاصی انجام می‌دهیم تا برخی اشتباهات دیگر تکرار نشوند."

مربی ایتالیایی درمورد شرایطِ خاص الکسیس سانچز و مشکلی که در لیگ اروپا برای او وجود دارد، گفت:" امیدوارم که باشگاه بتواند مسئله را حل کند چرا که ما برای سه چهارمِ فصل، فقط لوتارو مارتینز و لوکاکو را داشته‌ایم. امیدوارم باشگاه بتواند این مشکل را حل کند چرا که ما به گزینه‌های بیشتری نیاز داریم."

کونته درمورد اهدافش برای قهرمانی در لیگ اروپا گفت:" تیم‌های دیگری مانند منچستریونایتد نیز هستند که ایده‌ای مشابه دارند. در انگلیس، می‌گویند که منچستریونایتد مجبور است لیگ اروپا را بدست بیاورد زیرا در غیر این صورت، ممکن است به لیگ قهرمانان اروپا صعود نکند. می‌خواهیم تمام تلاش خود را بکنیم. به بازیکنانم می‌گویم که برای خودشان محدودیت تعیین نکنند. اما حتی رویارویی با ختافه هم در مرحله یک هشتم سخت است. آن‌ها با 10 نفر دفاع می‌کنند و از خوب بازی کردن نمی‌ترسند."

1470