لوکاکو: خیلی می‌توانیم بهتر شویم/ به قهرمانی در لیگ اروپا امیدوارم

لوکاکو: خیلی می‌توانیم بهتر شویم/ به قهرمانی در لیگ اروپا امیدوارم

خبرگزاری فوتبالی - روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر، از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل جنوا خوشحال است، اما اعتقاد دارد که اینتر هنوز هم جا برای بهتر شدن دارد.

به گزارش فوتبالی، اینتر میلان با نتیجه‌ی سه بر صفر جنوا را شکست داد. دو گلِ نراتزوری را روملو لوکاکو به ثمر رساند تا با 23 گل، پس از ایموبیله و کریستیانو رونالدو سومین گلزن برتر لیگ ایتالیا باشد. مهاجم بلژیکی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" از نظر شخصی، خوشحالم. اما از نظر تیمی معتقدم که هنوز هم کار های بیشتری می‌توانیم انجام دهیم. ما تیمی خوب داریم و برایمان آسان نیست که در جایگاه دوم قرار بگیریم، چرا که می‌خواهیم پیروز شویم و به بالاترین جایگاه ممکن برسیم. من می‌خواهم به اینتر کمک کنم تا به این هدف برسد."

روملو لوکاکو در ادامه گفت:" ما در این مسیر امتیازات زیادی را از دست دادیم، اما تیم جوانی داریم که تمایلِ زیادی برای پیشرفت دارد. اکنون می‌خواهیم در هفته‌های باقی مانده و سپس در لیگ اروپا به خوبی عمل کنیم."

لوکاکو درباره‌ی پس‌گرفتن رده‌ی دوم جدول از آتلانتا و بازیِ بعدی اینتر مقابل ناپولی گفت:" خواهیم دید که تا پایانِ بازی‌ها در چه جایگاهی هستیم و پس از آن لیگ اروپا را داریم که سخت خواهد بود، اما امیدواریم که بتوانیم این جام را بدست بیاوریم."

1470