مدیر اینتر: پیوستنِ مسی به اینتر از تخیلاتِ فوتبال است

مدیر اینتر: پیوستنِ مسی به اینتر از تخیلاتِ فوتبال است

خبرگزاری فوتبالی - جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه اینترمیلان، با نظرِ آنتونیو کونته که جایگاه دومی را بیهوده می‌داند موافق است اما شایعاتی که پیرامون پیوستن مسی به اینتر وجود دارد را فانتزیِ فوتبال می‌داند.

به گزارش فوتبالی، ماروتا به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" بدیهی است که جایگاه دوم مهم است اما آنالیز های ما باید تلاش برای درمورد رشدِ مداوم باشد و فصل هم هنوز تمام نشده است. آنچه که ما توانسته‌ایم ببینیم، این است که ما بهبود یافته‌ایم پس در نتیجه می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم. اگر کل مسیرمان را مورد تحلیل قرار دهیم، خوشحال هستیم. چند حسرت کوچک وجود دارد اما باید از آنچه بدست آورده‌ایم، خوشحال باشیم. پس از شروع مجدد مسابقات، شرایط غیر عادی است. بنابر این ارزیابیِ کامل بازیکنان و تیم‌ها دشوار می‌شود. ما باید برای فصل بعد هم آماده شویم، در نتیجه زمان‌بندی هم آسان نخواهد بود."

جوزپه ماروتا در مورد شایعه‌ای که گاتزتا دلو اسپورت درباره‌ی پیوستنِ مسی به اینتر، به دنبال خانه خریدن پدرش در میلان، مطرح کرده است. گفت:" این تخیلات فوتبال است. او مطمئنا یکی از اهداف ما نیست و به نظرم او مایل به ادامه‌ی فوتبالش در بارسلونا است."

ماروتا درباره‌ی شرایط الکسیس سانچز گفت:" این یک مسئله‌ی غیر عادی است. با توجه به اینکه اوضاع ممکن است با عدم حضور یک بازیکن در لیگ اروپا تغییر کند. مشکل هنوز حل نشده است. تلاش می‌کنیم تا حداقل او را در لیگ اروپا داشته باشیم."

1470