احتمال پیوستن مهاجم سابق یوونتوس به لیگ ترکیه

احتمال پیوستن مهاجم سابق یوونتوس به لیگ ترکیه

خبرگزاری فوتبالی - طبق گزارش‌ها، باشگاه فیورنتینا برای جذب مهاجم سابق یوونتوس، ماریو مانژوکیچ، با یکی از غول‌های لیگ ترکیه، یعنی گالاتاسرای باید رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می‌رسید انتقال ماریو مانژوکیچ به فیورنتینا قطعی شده باشد، اما به گزارش آ اس اگر باشگاه گالاتاسرای، رادامل فالکائو را از دست بدهد به دنبال خرید ماریو مانژوکیچ خواهد بود. مانژوکیچ که فصل 2019/20 را در الدحیل قطر توپ زد، خواهان بازگشت مجدد به فوتبال اروپاست و لیگ ترکیه می‌تواند مقصد مناسبی برای او باشد. فاتح تریم، سرمربی گالاتاسرای هم خواهان اضافه کردنِ او به ترکیب تیمش است. او در ژانویه به فوتبال قطر رفته و در 7 بازی با لباس الدحیل فقط 1 گل به ثمر رسانده بود. قرارداد او با باشگاه قطری به تازگی به پایان رسیده و او بازیکن آزاد به حساب می‌آید. ماریو مانژوکیچ علاوه بر گالاتاسرای و فیورنتینا یک مشتری دیگر نیز دارد: اینترمیلان. آنتونیو کونته به دنبال یک یار ذخیره برای روملو لوکاکو است و به نظر می‌رسد که مهاجم کروات گزینه‌ی مناسبی باشد چرا که او کاملا با فوتبال ایتالیا آشنایی دارد.

گفتنی است که ماریو مانژوکیچ بین سال‌های 2015 تا 2019 در یوونتوس توپ می‌زد و در 117 بازی برای این باشگاه 30 گل به ثمر رساند.

1470