احتمال جراحی دروازه بان بارسلونا؛ سه تا چهار ماه دوری از میادین؟

احتمال جراحی دروازه بان بارسلونا؛ سه تا چهار ماه دوری از میادین؟

خبرگزاری فوتبالی -  در حال حاضر پزشکان بارسلونا در مورد این که بعد از لیگ قهرمانان اروپا چه تصمیمی در مورد دروازه بان خود مارک آندره ترشتگن بگیرد، مردد است. البته این مسئله ربطی به تمدید قرارداد ترشتگن ندارد که فعلا به بن بست خورده است بلکه مربوط به مصدومیت این بازیکن از ناحیه پای راست است.

به گزارش فوتبالی، ترشتگن در آغاز فصل از درمان با سلولهای بنیادین استفاده کرد تا بتواند درمان شود. ترشتگن در ماه های اخیر سعی کرده است که درد خود را کنترل کند و بتواند به بارسلونا کمک کند اما قطعا در پایان فصل باید تصمیمی در مورد آینده اش بگیرد. در حقیقت احتمال دارد که این دروازه بان آلمانی در پایان حضور بارسا در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم بگیرد که به سراغ عمل جراحی برود تا خیال خود را برای آینده راحت کند.

اگر ترشتگن تحت عمل جراحی قرار بگیرد، سه تا چهار ماه از میادین دور خواهد بود و می توان گفت که نیم فصل اول 21-2020 را از دست خواهد داد. اما ترشتگن نمی خواهد این اتفاق رخ بدهد و حداقل تا زمانی که با بارسا برای تمدید به توافق نرسیده، نمی خواهد چنین اتفاقی بیافتد. به هر صورت به نظر می رسد که ترشتگن تا پایان حضور بارسا در چمپیونزلیگ یعنی در عرض سه تا چهار هفته آینده در این باره تصمیم گیری خواهد کرد و به نتیجه می رسد که آیا عمل جراحی کند یا نه.

4125