گزارش ویژه/ جشن قهرمانی پرسپولیس، قطعا بدون هواداران

گزارش ویژه/ جشن قهرمانی پرسپولیس، قطعا بدون هواداران

خبرگزاری فوتبالی- پرسپولیسی‌ها در غیاب هواداران خود چهارمین قهرمانی متوالی خود را در لیگ برتر فوتبال ایران قطعی کردند.

به گزارش فوتبالی، سرخپوشان تهرانی با غلبه بر نفت مسجد سلیمان و کسب سه امتیاز این بازی ششمین قهرمانی خود در لیگ برتر و سیزدهمین قهرمانی خود در لیگ های سراسری را تثبیت کردند. 

در پنج قهرمانی اخیر پرسپولیس نقش هواداران این تیم در جشن و مراسم اهدای جام همیشه چشمگیر بوده است. هنوز هیچ‌یک از پرسپولیسی‌ها صحنه خواندن سرود قهرمانی توسط کریم باقری روی سکوی قهرمانی لیگ هفتم که  اردیبهشت 97 و بعد از یک برد دراماتیک برابر سپاهان رقم خورد را از یاد نبرده‌اند. آن جشن و لحظات ماندگارش با حضور یکصدهزار هوادار پرسپولیس در خاطره‌ها ثبت و ضبط شده. سه فیلم قهرمانی‌های اخیر پرسپولیس بخصوص دو جشنی که در ورزشگاه سراسر سرخ آزادی بر سکوهای مملو از تماشاگر تصاویر فوق‌العاده‌ای در ذهن علاقمندان به فوتبال ثبت کرده هیچ‌وقت فراموش نمی‌شود. 

سال گذشته و پس از برتری پرسپولیس برابر پارس جنوبی در جم هواداران پرسپولیس حضور پرشوری داشتند و استادیوم را به تسخیر خود درآوردند.جشن قهرمانی آنها نیز حال و هوای جالبی داشت و پرسپولیسی ها با موزیک های جنوبی و تشویق تماشاگران جام را بالای سر بردند.

حالا قرار است پرسپولیس در خانه اما بدون حضور تماشاگرانش جشن قهرمانی را برپا کند که حتما تفاوت‌های چشمگیری با جشن‌های قبلی خواهد داشت و البته به‌هیچ‌وجه قابل مقایسه با هیچ‌کدام از آن جشن‌ها نخواهد بود. حالا دغدغه تمام اعضای تیم پرسپولیس این است که جشن قهرمانی را در صورت موافقت سازمان لیگ و بعد از پایان بازی با ذوب آهن اصفهان در تهران با حضور هواداران‌شان در ورزشگاه خانگی برپا کنند، اما به نظر می‌رسد این یک امر محال باشد و باید صندلی های ورزشگاه آزادی را با طرح‌های موزاییکی و پرچم‌های بزرگ بپوشانند اما اینها حتی جای هواداران پرسپولیس را پر نمی‌کند.

به نظر می رسد با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت اجتماعات بالای ده نفر شاگردان یحیی باید مثل تیم های بایرن مونیخ، رئال مادرید و لیورپول به تنهایی جشن بگیرند و جام قهرمانی را به کلکسیون افتخارات اضافه کنند.

7655