رونالدو برای خرید قایق شیک جدیدش 5.6 میلیون یورو پرداخت

رونالدو برای خرید قایق شیک جدیدش 5.6 میلیون یورو پرداخت

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز به علت بحران کرونا و طولانی شدن مسابقات لیگ ایتالیا تابستان عجیب و متفاوتی را سپری می کنند. این زوج اما سعی می کنند از فرصت کوچک ترین تعطیلات ممکن استفاده کنند و به تفریح بپردازند. اخیرا این زوج تصاویری از خودشان در یک قایق تفریحی شیک منتشر کردند که به نظر می رسد ستاره پرتغالی برای خرید این قایق ، 5.6 میلیون یورو هزینه کرده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن قایق تفریحی خود را از شرکت ایتالیایی "آزیموت" خریده است. این قایق که تحت عنوان مدل "گرانده" خریداری شده، 27 متر طول دارد. این قایق شیک، یک اتاق با شیشه های پانوراما را دارد که به حاضران در ان اجازه می دهد تا دید بی نظیری نسبت به دریا داشته باشند. 

درون این قایق، چهار سوئیت دوخوابه برای مسافران و دو کابین برای خدمه پرواز طراحی شده است و هفت اتاق حمام و سرویس بهداشتی در سه طبقه آن قرار گرفته است. از سویی نمای بیرونی این قایق تفریحی بسیار شیک است.  کریستیانو و جورجینا یک ماه پیش این قایق تفریحی را خریدند. رونالدو در سالهای اخیر ترجیح می داد که چنین قایق هایی را برای تعطیلاتش اجاره کند اما این بار تصمیم گرفت به سراغ خرید یکی از آنها برود و مبلغی در حدود شش میلیون یورو هزینه کرد. 

رونالدو در سال 2016 با قایق "آسکاری" با طول 36 متر  و تجهیزاتی نظیر دیسکوی سرپوشیده، جت اسکی و لوازم غواصی به تفریح پرداخت که اجاره هر روز آن 90 هزار یورو بود. او سال گذشته نیز به سن تروپز و یونان سفر کرد و از قایق "آفریقای 1" استفاده کرد، قایقی که هفته ای 212 هزار یورو برای اجاره آن پرداخت.

4125