قاضی: مقابل تراکتور خیلی مقتدر بودیم/ بختیاری زاده به تیم ما انرژی مثبت داد

قاضی: مقابل تراکتور خیلی مقتدر بودیم/ بختیاری زاده به تیم ما انرژی مثبت داد

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم شهرخودرو در خصوص دیدار با تراکتور اظهار داشت: برای این بازی برنامه داشتیم. آقای بختیاری زاده و کادر فنی آنالیز خوبی از تراکتور داشتند و نقاط ضعف و قدرت این تیم را به خوبی شناسایی کرده بودند.

به گزارش فوتبالی، محمد قاضی مهاجم کهنکار شهر خودرو در گفتگو با فوتبالی ادامه داد: مقابل تراکتور بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فوتبال شناوری بازی کردیم. مقابل تراکتور با برنامه بودیم و خیلی مقتدر بازی کردیم.

وی در خصوص همکاری با سهراب بختیاری زاده که چند هفته پیش جایگزین مجتبی سرآسیایی شد خاطرنشان کرد: جا دارد از آقای سر آسیایی تشکر کنم، ایشان تلاش خود را برای تیم انجام داد. در مورد آقای بختیاری زاده هم باید بگویم ایشان تجربه و شرایط خوبی را دارند و با تجربه ای که دارند انرژی مثبت را به شهرخودرو آوردند. در بازی اول مقابل پارس جنوبی جم نمی شد توقع چندانی از ایشان داشت چون زمان کافی را نداشتند اما در بازی با تراکتور نشان دادند آنالیز و کیفیت بالایی دارند.

او در خصوص شانس کسب سهمیه توسط شهرخودرو در لیگ نوزدهم گفت: بازی ما با تراکتور 12 امتیازی بود! کورس بالای جدول برای کسب سهمیه بسیار فشرده است متاسفانه مقابل سایپا و پارس جنوبی جم خوب نتیجه نگرفتیم اما در ادامه رقابت ها با تمرکز کامل باید به مصاف رقیب های خود برویم تا دیگر امتیاز از دست ندهیم.

او درپایان درمورد بازی های لیگ قهرمانان آسیا که شهریور ماه به صورت متمرکز در قطر برگزار می شود بیان کرد: عدم میزبانی تیم های ایرانی بسیار به ضرر ما تمام شد. در صورت میزبانی می توانستیم با روحیه بهتری مقابل حریفان به میدان برویم حالا و بعد از همه گیری ویرویس کرونا باید به قطر برویم و بازی ها را در آنجا برگزار کنیم. در طول 10 روز باید 4 بازی برگزار کنیم  که این مسئله کار را سخت تر می کند در هر صورت تلاش می کنیم خوب نتیجه بگیریم. 

9697