بالزارتی: ختافه ایتالیایی‌ترین تیم اسپانیاست؛ سرمربی آن‌ها باید سرمربی رم شود

بالزارتی: ختافه ایتالیایی‌ترین تیم اسپانیاست؛ سرمربی آن‌ها باید سرمربی رم شود

خبرگزاری فوتبالی – بالزارتی اعتقاد دارد ختافه، ایتالیایی‌ترین تیم اسپانیا است و مربی آن‌ها باید سرمربی رم شود هرچند که در حال حاضر فونسکا عملکرد خوبی دارد.

به گزارش فوتبالی، فدریکو بالزارتی، مدافع کناری سابق تیم رم با تمجید از خوزه بوردالاس، سرمربی تیم ختافه که توانسته این تیم را از دسته دوم اسپانیا به لالیگا و سپس درخشش در لیگ اروپا برساند گفته او می‌تواند سرمربی تیم بزرگی مثل رم شود.

بالزارتی گفته: بوردالاس در اسپانیا کار خود را به نحو احسن انجام داده و من اطمینان دارم که می‌تواند سرمربی باشگاه بزرگی چون رم شود. در حال حاضر هیچ چیز شما را به فکر نمی‌اندازد که او مربی بعدی رم باشد. فونسکا در حال حاضر خوب کار می‌کند و من فکر نمی کنم شانسی برای خروج او وجود داشته باشد.

مدافع تیم رم در ادامه گفته: از لحاظ تاکتیکی، بوردالاس در نقطه مقابل فونسکا قرار دارد. رم هویت فونسکا را به طور شفاف می‌داند. به همین دلیل می‌گوییم ختافه ایتالیایی‌‌ترین تیم اسپانیا است. تیمی با دفاعی قوی و بسیار تاکتیکی. این چیزی است که مردم درباره آن‌ها فکر می‌کنند و در مطبوعات ایتالیا گفته می‌شود. بازی ختافه مقابل اینتر  بازی جذابی خواهد شد. اینتر کیفیت بهتری دارد اما ختافه از لحاظ تاکتیکی تیم قدرتمندی است. هزاران ویژگی برای بررسی وجود دارند.

1101