ژاوی به کرونا مبتلا شد؛ ژاوی: امیدوارم خوب شوم به زودی برگردم!

ژاوی به کرونا مبتلا شد؛ ژاوی: امیدوارم خوب شوم به زودی برگردم!

خبرگزاری فوتبالی – ژاوی هرناندز از ابتلایش به ویروس کرونا خبر داده است.

به گزارش فوتبالی، ژاوی، سرمربی تیم السد قطر در آستانه برگزاری دیدار السد مقابل الخور در چهارچوب رقابت‌های لیگ ستارگان قطر اعلام کرد به کرونا مبتلا شده و روی نیمکت تیم نخواهد نشست زیرا قرنطینه شده است.

دقایقی پیش این مربی اسپانیایی در پستی در اینستاگرام نوشت:
«امروز نمی‌توانم تیمم را در بازگشت رسمی رقابت‌ها همراهی کنم. دیوید پراتز امروز روی نیمکت خواهد نشست. چند روز پیش طبق پروتکل‌های تیم السد جواب تست کرونای من مثبت از آب درآمد. خوشبختانه شرایط بدنی خوبی دارم اما بنا بر پروتکل‌ها باید قرنطینه شوم و بر بیماری غلبه کنم. زمانی که پزشکان به من اجازه دادند به تیم ملحق می‌شوم و مشتاق‌تر از همیشه خواهم بود.»

ژاوی در ادامه نوشته:« از تمام مسئولین تشکر می‌کنم. مخصوصا مسئولین لیگ قطر، فدراسیون و  مسئولین تیم السد که با توجه به آزمایشگاهی انجام شده، فورا تشخیص داده شد من کروتا دارم تا دیگران از این طریق مبتلا نشوند. یک آغوش برای همه. امیدوارم به زودی همه شما را در رقابت‌های رسمی مشاهده کنم.»

السد هم‌اکنون با ۳۲ امتیاز از ۱۷ بازی در رده سوم یگ ستارگان قرار دارد و به برد مقابل الخور نیاز دارد. در لیگ ستارگان قطر هم‌اکنون الدوحیل با ۴۲ امتیاز از ۱۷ بازی در صدر قرار دارد و الریان با ۴۱ امتیاز از ۱۸ بازی دوم است.

1101