مدیر سابق بارسلونا: پیوستن فیگو به رئال مادرید غیرقانونی بود؛ حس خیانت داشتم!

مدیر سابق بارسلونا: پیوستن فیگو به رئال مادرید غیرقانونی بود؛ حس خیانت داشتم!

خبرگزاری فوتبالی – در حالی که بیش از دو دهه از پیوستن فیگو به رئال مادرید می‌گذرد اما حواشی این انتقال به پایان نرسیده است.

به گزارش فوتبالی، خوان گاسپارت، مدیر وقت باشگاه بارسلونا در این رابطه می‌گوید: داستان امضای قرارداد و چگونگی این انتقال، همه پیشتر گفته شده. من هم همیشه روایت خودم را از این ماجرا بیان کرده‌ام و فکر نمی‌کنم کسی آن را تا این لحظه زیر سوال برده باشد. می‌توانستیم کار بیشتری انجام دهیم؟ شاید اما باشگاه در مشکلات مالی غرق می‌شد و بارسلونا همیشه اولویت اصلی است. همیشه.

گاسپارت در ادامه گفت: نقش پرز در این انتقال؟ نبوغ آمیز بود اما قانونی نبود. زمانی که فیگو به من گفت چه اتفاقی افتاده من به او گفتم این مسئله غیر قانونی است و باید دادگاه به بررسی آن بپردازد اما او نگران بود که رئالی‌ها جریمه ۵۰۰ میلیون پزوتا (۳ میلیون یورویی) بابت امضایی که مدیر برنامه‌اش کرده بود را بگیرند. من به او تضمین قانونی دادم که این مسئله غیر قانونی است اما او از  لا کایکسا (بانک مشهور) تضمین می‌خواست. نیمه شب بود و من به تازگی رئیس شده بود بودم و به تازگی با چنین چیزی برخورد کرده بودم. نمی‌شد. راهی نبود. راهی برای چیزی که درخواست کرده بود وجود نداشت.

گاسپارت در ادامه گفت: ناراحتی از فلورنتینو پرز؟ رابطه خوبی با او دارم و او یکی از بهترین دوستان من در دنیای فوتبال است. چگونه می‌توانم احساسی جز خیانت درباره این انتقال داشته باشم؟

1101