کاپیتان آتالانتا: کریستیانو رونالدو مثل یکی از عروسک‌های باربی است!

کاپیتان آتالانتا: کریستیانو رونالدو مثل یکی از عروسک‌های باربی است!

خبرگزاری فوتبالی – پاپو گومز، کاپیتان تیم آتالانتا با تمجید از فیزیکی رونالدو وهیکل ورزشکارانه او اعلام کرده هیکل کریستیانو رونالدو مانند یکی از کاراکتر‌ها بین عروسک‌های باربی است و داشتن چنین بدنی بین انسان‌ها طبیعی نیست.

به گزارش فوتبالی، گومز در جریان پادکست Libres de Humo گفته: به رونالدو گفتم می‌توانم از تو در کنار با بائوتی (فرزند گومز) عکس بگیرم و باید بگویم قسم می‌خورم فیزیک بدنی او طبیعی نبود!

پاپو گومز که در حال حاضر به همراه تیم آتالانتا رقیب کریستیانو رونالدو و تیم یووتوس است نمی‌تواند از تمجید از رونالدو دست بکشد و از مشاهده فیزیک بدنی رونالدو حیرت زده به نظر می‌رسد. گومز در ادامه گفته: او بی‌نظیر است. او مثل یک عروسک دست ساز است. باور نکردنی است. او مثل کن (عروسک مذکری که در کنار باربی حضور دارد) می‌ماند.

صحبت‌های پاپو گومز در رابطه با فیزیک عالی رونالدو برای اولین بار از زبان یک فوتبالیست گفته نمی‌شود و بارها دیگر بازیکنان هم به تمجید از فیزیک فوق‌العاده رونالدو روی آورده‌اند. کریستیانو همیشه به ورزش اهمیت می‌دهد و به همین دلیل با وجود داشتن ۳۵ سال سن، هیکلی مانند جوان‌های در حال رشد در فوتبال دارد. او به تازگی تجهیزات آب درمانی و یخ درمانی در خانه‌اش قرار داده که ارزشی معادل ۵۰ هزار یورو دارد.

1101