بازیکن آ اس رم: خوب شد بارسلونا را ترک کردم

بازیکن آ اس رم: خوب شد بارسلونا را ترک کردم

خبرگزاری فوتبالی – کارلوس پرز، هافبک مهاجم تیم بارسلونا که هم‌اکنون به طور قرضی در رم بازی می‌کند و شرایط نسبتا خوبی هم دارد بابت جدایی از بارسلونا افسوس نمی‌خورد و کار خود را درست می‌داند.

به گزارش فوتبالی، کارلوس پرز که در دیدار این هفته رم مقابل اسپال گلی زیبا به ثمر رساند، در ۱۴ دیدار برای رمی‌ها توانسته ۲ گل  بزند و ۲ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد. او از این آمار راضی به نظر می‌رسد.

او در گفت و گو با سایت رسمی رم اعلام کرده: از اینکه اینجا هستم بسیار خوشحالم. مطمئنم که تصمیم درستی شامل ترک بارسلونا و قبول کردن چنین چالشی گرفتم.

پرز درباره شرایط بازیکنان در رم و وضعیت رختکن گفته: واقعا می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم. من خوشحال هستم که عضوی از این گروه شده‌ام.

این بازیکن جوان چندی پیش هم در گفت و گوی خود با اعلام نارضایتی از شرایط خود در زمان حضور در بارسلونا گفته بود: من کسی هستم که همه وجودم را از بچگی وقف بارسلونا کردم. رویای من حضور در تیم اصلی بود و به آن رسیدم اما بی‌دلیل کنار گذاشته شدم دائما درباره اهمیت تیم‌های پایه صحبت می‌شود اما در واقع اتفاقات دیگری می‌افتد. برگشت به بارسلونا؟ نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. بارسلونا مربوط به گذشته است. من در حال حاضر در رم قرار دارم.

1101