عصبانیت توخل از مصدومیت امباپه؛ کنترل بازی از دست داور خارج شد

عصبانیت توخل از مصدومیت امباپه؛ کنترل بازی از دست داور خارج شد

خبرگزاری فوتبالی – توماس توخل اعتقاد دارد داور، اختیار بازی را از دست داده بود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته و در جریان فینال حام خذفی فرانسه دو تیم پاریسن ژرمن و سنت اتین به مصاف هم رفتند که پاریسی‌ها توانستند با برد در این بازی قهرمان شوند. اتفاق مهم بازی مصدومیت شدید امباپه بود.

توماس توخل پس از پایان بازی گفت: هر کسی آن صحنه را دیده باشد نگران خواهد شد. هر کسی آن خطا را هم دیده باشد نگرانی حس می‌کند.

توخل اعتقاد دارد آمائوری دلرو، داور بازی، اختیار را از کف داده و به دلیل عدم تسلط، بازی از دستش خارج شده. توخل گفته: همه چیز با یک خطا روی نیمار آغاز شد. ما پس از خطا روی کیلین ۳ کارت زرد گرفتیم. داور به بازیکن بابت خطایش یک کارت داد اما بازیکنان ما به دلیل اعتراض ۳ کارت زرد گرفتند.

سرمربی پاریسن ژرمن در ادامه افزود: معیارها برای همه برابر نیست. من این مسئله را برای تمام بازیکنان می‌گویم. تماشاگران در ورزشگاه شاهد بودند. مردمی که در خانه از طریق تلویزیون می‌دیدند هم همین طور. مهم‌ترین مسئله این است که از همه بازیکنان مراقبت شود نه فقط بازیکنان من. این یک بازی برای بازیکنان است.

گفتنی است امباپه در هنگام دریافت جایزه از امانوئل ماکرون اعلام کرده ممکن است ضرب دیدگی باشد اما تصور نمی‌کند پایش شکسته باشد.
1101