سرمربی آتالانتا: امیدوارم مصدومیت امباپه جدی نباشد

سرمربی آتالانتا: امیدوارم مصدومیت امباپه جدی نباشد

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی آتالانتایی‌ها اعلام کرد دوست ندارد به دلیل عدم حضور امباپه، پاریسن ژرمن را در لیگ قهرمانان شکست دهند.

به گزارش فوتبالی – شب گذشته در جریان یکی از مهم‌ترین دیدارهای سری آ ایتالیا، تیم میلان در سن سیرو میزبان آتالانتا بود که این دیدار با نتیجه ۱-۱ مساوی به پایان رسید. سرمربی تیم آتالانتا پس از بازی به تمجید از میلان پرداخت.

گاسپرینی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: بازی بسیار مهمی برای ما بود. این روزها بازی کردن مقابل میلان، کار آسانی نیست. ما گل را زود دریافت کردیم و سپس توانستیم با تعادل در بازی، نمایش خوبی انجام دهیم. می‌توانم بگویم امتیاز مهمی گرفتیم.

کیلین امباپه، بازیکن تیم پاریسن ژرمن شب گذشته در جریان فینال جام حذفی فرانسه به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد تا احتمال از دست دادن دیدار مرحله یک چهارم نهایی مقابل آتالانتا برای او وجود داشته باشد.

گاسپرینی درباره مصدومیت امباپه گفت: مصدوم شده؟ شرمنده‌ام. نمی‌دانستم. امباپه پسر خوبی است، امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد. ما دوست نداریم به خاطر بدشانسی دیگران برنده شویم. در واقع اگر با حضور چنین بازیکنانی در تیم رقیب برنده شوید ارزش بردتان بسیار بالا می‌رود.

در حال حاضر شدت مصدومیت امباپه مشخص نشده است و همه منتظر اعلام رسمی پاریسن ژرمن هستند اما به احتمال زیاد این بازیکن تا انتهای تابستان به فوتبال بر نمی‌گردد.

1101