امباپه با گریه و عصا از زمین خارج شد؛ لیگ قهرمانان برایش در خطر است

امباپه با گریه و عصا از زمین خارج شد؛ لیگ قهرمانان برایش در خطر است

خبرگزاری فوتبالی - در فاصله سه هفته تا لیگ قهرمانان اروپا، پی اس جی با ترس و وحشت مواجه شد. کیلیان امباپه با اشک فینال جام حذفی فرانسه را ترک کرد و بازی را از روی نیمکت و با عصا تماشا کرد. مهاجم پی اس جی با تکل خشن پرین در دقیقه 33 مواجه شد که با مصدومیت شدیدی روبرو شد و وحشت را به اردوی پی اس جی وارد کرد. حالا و در فاصله 19 روز تا بازی چمپیونزلیگی با آتالانتا، غیبت ستاره سابق موناکو می تواند یک نگرانی بزرگ برای پاریسی ها باشد.

به گزارش فوتبالی،  تکل خشن پرین باعث اخراج این مدافع شد. داور در ابتدا کارت زرد نشان داد اما پس از بررسی صحنه در داور ویدیویی، بازیکن سن اتین را با کارت قرمز مواجه کرد تا آخرین بازی دوران فوتبال پرین به بدترین شکل به اتمام برسد. امباپه بدین ترتیب راهی رختکن شد اما در نیمه دوم بازی را با عصا تماشا کرد. این ستاره فردا  تست خواهد داد تا مدت دقیق مصدومیتش مشخص شود.

بدین ترتیب امباپه می تواند غایب بزرگ پی اس جی در ادامه چمپیونزلیگ باشد. در سالهای اخیر مرسوم بود که نیمار به غایب تیم فرانسوی در بازهیای کلیدی اروپایی تبدیل می شد اما این بار امباپه دچار مصدومیتی شدید شد.  قطعا مسیر قهرمانی اروپا برای پی اس جی بدون امباپه مشکل خواهد بود.

4125